1. Data: 2009-11-15 08:42:49
Temat:Toczenie tarcz hamulcowych (motocyklowych, wentylowanych) Wrocław
Od:Bredzio <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wiecie może, kto w okolicach Wrocławia mógłby się podjąć toczenia
motocyklowej tarczy hamulcowej? W zakładach samochodowych, trudniących
się powyższa profesją kazali mi spi..., bo w tarczach motocyklowych są
"dziurki" i im tam ostrze tokarki wpada :)

--
pozdr
mb

2. Data: 2009-11-15 09:34:39
Od:Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bredzio pisze:
> [...]
> się powyższa profesją kazali mi spi..., bo w tarczach motocyklowych są
> "dziurki" i im tam ostrze tokarki wpada :)

Czyli z nich tokarze jak z mysiej...

A tak serio to radze Ci ich nie toczyc tylko przeszlifowac na szlifierce
klowej. Metoda mniej destrukcyjna i dajaca lepszy efekt w przypadku
cienkich tarcz motocyklowych.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

3. Data: 2009-11-15 12:48:39
Od:"Hinek" <h...@a...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bredzio" <C...@o...pl>

> wiecie może, kto w okolicach Wrocławia mógłby się podjąć toczenia
> motocyklowej tarczy hamulcowej? W zakładach samochodowych, trudniących
> się powyższa profesją kazali mi spi

Jesli tarcza jest krzywa - nie pomoze nic. Jesli chcesz usunac
bruzdy to tylko szlifowanie.
Pozdr

--
Hinek

4. Data: 2009-11-15 13:11:40
Od:Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli tarcza jest krzywa - nie pomoze nic. Jesli chcesz usunac
> bruzdy to tylko szlifowanie.
> Pozdr

tylko musisz zwrocic uwage na grubosc tarczy, zeby nie byla za cienka,
musisz sprawdzic minimalna grubosc tarczy, jak za cienka jest to tylko
wymiana

Michał V-R
gg 9409047

-------------------------------------
żyje się raz, potem się tylko straszy

5. Data: 2009-11-16 09:36:55
Od:Bredzio <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, dzieki za podpowiedzi.

W takim razie bede probowal przeszlifowac. Tarcza jest jeszcze dosc
gruba i w 100% prosta, chodzilo mi wlasnie tylko o wyrownanie
powierzchni.

Szerokości i przyczepności!

--
pozdr
mb

6. Data: 2009-11-16 12:03:03
Od:Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bredzio pisze:
> OK, dzieki za podpowiedzi.
>
> W takim razie bede probowal przeszlifowac. Tarcza jest jeszcze dosc
> gruba i w 100% prosta, chodzilo mi wlasnie tylko o wyrownanie
> powierzchni.

Jesli Ci sie mocno nie spieszy i tarcza ma mniej niz 300 mm srednicy to
moge pomoc. Wiekszych tarcz moja szlifierka nie przyjmie.