  • 1. Data: 2009-11-15 08:42:49
    Temat: Toczenie tarcz hamulcowych (motocyklowych, wentylowanych) Wrocław
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    Witam,
    wiecie może, kto w okolicach Wrocławia mógłby się podjąć toczenia
    motocyklowej tarczy hamulcowej? W zakładach samochodowych, trudniących
    się powyższa profesją kazali mi spi..., bo w tarczach motocyklowych są
    "dziurki" i im tam ostrze tokarki wpada :)

    --
    pozdr
    mb

  • 2. Data: 2009-11-15 09:34:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Bredzio pisze:
> [...]
    > się powyższa profesją kazali mi spi..., bo w tarczach motocyklowych są
    > "dziurki" i im tam ostrze tokarki wpada :)

    Czyli z nich tokarze jak z mysiej...

    A tak serio to radze Ci ich nie toczyc tylko przeszlifowac na szlifierce
    klowej. Metoda mniej destrukcyjna i dajaca lepszy efekt w przypadku
    cienkich tarcz motocyklowych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-11-15 12:48:39
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Bredzio" <C...@o...pl>

    > wiecie może, kto w okolicach Wrocławia mógłby się podjąć toczenia
    > motocyklowej tarczy hamulcowej? W zakładach samochodowych, trudniących
    > się powyższa profesją kazali mi spi

    Jesli tarcza jest krzywa - nie pomoze nic. Jesli chcesz usunac
    bruzdy to tylko szlifowanie.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2009-11-15 13:11:40
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Jesli tarcza jest krzywa - nie pomoze nic. Jesli chcesz usunac
    > bruzdy to tylko szlifowanie.
    > Pozdr

    tylko musisz zwrocic uwage na grubosc tarczy, zeby nie byla za cienka,
    musisz sprawdzic minimalna grubosc tarczy, jak za cienka jest to tylko
    wymiana

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 5. Data: 2009-11-16 09:36:55
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    OK, dzieki za podpowiedzi.

    W takim razie bede probowal przeszlifowac. Tarcza jest jeszcze dosc
    gruba i w 100% prosta, chodzilo mi wlasnie tylko o wyrownanie
    powierzchni.

    Szerokości i przyczepności!

    --
    pozdr
    mb

  • 6. Data: 2009-11-16 12:03:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Bredzio pisze:
    > OK, dzieki za podpowiedzi.
    >
    > W takim razie bede probowal przeszlifowac. Tarcza jest jeszcze dosc
    > gruba i w 100% prosta, chodzilo mi wlasnie tylko o wyrownanie
    > powierzchni.

    Jesli Ci sie mocno nie spieszy i tarcza ma mniej niz 300 mm srednicy to
    moge pomoc. Wiekszych tarcz moja szlifierka nie przyjmie.