  • 1. Data: 2016-08-26 08:39:46
    Temat: Toner Brother TN-2320 do drukarki Brother DCP-L2520DW - jaki sprawdzony zamiennik?
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Jak w temacie. Czego używacie?

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2016-08-26 10:56:45
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 26.08.2016 o 08:39, Marcin G. pisze:
    > Jak w temacie. Czego używacie?
    >

    > Pozdrawiam,
    > Marcin G.

    Ja, wprawdzie do samsunga, używam zamienników firmy 123drukuj.
    Maja oryginały ale proponują swoje dużo tańsze zamienniki.
    W moim przypadku są OK.
    A szukany jest tu:
    https://www.123drukuj.pl/Tonery-do-drukarek-laserowy
    ch/Brother/Symbol-tonera/Tonery-Brother/TN-2320-czar
    ny-XL-p56786.html

  • 3. Data: 2016-08-28 13:53:11
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Krypto-spam?

    -----

  • 4. Data: 2016-08-28 16:46:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 28.08.2016 o 13:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Krypto-spam?
    >

    > -----

    Nie.
    A co można odpowiedzieć na konkretne pytanie o markę, aby nie był
    krypto-spam według ciebie?
    Ale faktem jest, nikt inny nie odpowiedział.
    A i pytający nie podziękował.

  • 5. Data: 2016-08-29 07:54:36
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    > A i pytający nie podziękował.

    Dzięki.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.