  • 1. Data: 2013-03-10 10:24:51
    Temat: Top Gear afryka kombi
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Ogladal ktos ostatni odcinek Top Gear, jezdza kombikami po afryce. Pod
    koniec
    sa migawki gdzie jada po drodze zbudowanej glownie z blota. Za bardzo sie
    nie znam na samochodach ale to co pokazuje Subaru robi wrazenie. Tak sie
    zastanawiam, to tylko zasluga napedu na 4 kola?

    marvin

  • 2. Data: 2013-03-10 10:43:48
    Temat: Re: Top Gear afryka kombi
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <khhjr0$fl2$1@mx1.internetia.pl>
    marvin <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nie znam na samochodach ale to co pokazuje Subaru robi wrazenie. Tak sie
    > zastanawiam, to tylko zasluga napedu na 4 kola?

    W dużej mierze tak. W uproszczeniu - jeśli nie _zawiśniesz_ na
    podłodze, to przejedziesz (czyli jeśli _jedziesz_ szorując, to masz
    szansę się wygrzebać).

    Ostatnio (powoli i o własnych) siłach zagrzebałem się w zaspie
    śnieżnej tak, że Cherokee miał lekki problem mnie wyszarpać. ;-)
    (uznałem, że wyjadę do przodu, bo mam blisko do drogi, zamiast cofnąć
    się po śladach... i wyjechałem, niestety tylko jednym kołem :->)

    Ale mnie, prawdę mówiąc, w TG zaskoczyło (pozytywnie) zachowanie obu
    jednonapędówek. Przynajmniej w tym materiale, który zmontowali.
    Myślałem, że różnica między Subaru a pozostałymi będzie większa.

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2013-03-10 17:17:21
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-03-10 10:43, Jacek Politowski pisze:

    > Ale mnie, prawdę mówiąc, w TG zaskoczyło (pozytywnie) zachowanie obu
    > jednonapędówek. Przynajmniej w tym materiale, który zmontowali.
    > Myślałem, że różnica między Subaru a pozostałymi będzie większa.

    Różnica jest ogromna - gdyby każdy z nich jechał sam to tylko Hammond
    jechałby dalej. May i Jeezza czekaliby aż ich komary pożrą żywcem:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2013-03-10 23:33:17