  • 11. Data: 2018-07-10 22:20:02
    Temat: Re: Toshiba NB510 - nie bootuje z pendrive'a
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/10/2018 7:35 PM, Universis wrote:
    > GB. Operacja Unetbootin'em - niestety powtórzyła rezultat z karty micro SD : Boot
    Error. Nie skapitulowałem - ściągnąłem
    > Rufus'a i.... succesfully ! Udało się - mała Toshiba zabootowała się.

    Wszystkie te programy działają na 99% sprzetu. Spotykałem, fakt,
    wyjątkowo dziwaczne które nie chciały się bootować, pewnie ta Toshiba do
    nich należy. Masz do sprawdzenia jeszcze gandalf's CD i barts boot cd.

    I mała uwaga: niektóre pendrive mają w jakiś sposób popsuty mass storage
    device. Zauważam że z pendrive nie wstanie a z karty cd wsadzonej w
    czytnik za $1 zadziała mimo że niczym się nie różnią w teorii.

    A na przyszłośc zrób sobie w domu PXE ...

  • 12. Data: 2018-10-13 02:17:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jakiś link "PXE dla głupków w jedną noc"?

    -----