  • 1. Data: 2014-08-31 21:30:13
    Temat: Totalna amatorka, kupno maszyny.
    Od: arch1 <iplaygames04@_NOSPAM_gmail.com>

    Cześć, otóż mam pytanie dotyczące wyboru motoru. Myślałem o jakimś którym
    mogę pojeździć jak i w lesie (same lasy w okół) jak i na ulicy, tutaj
    pojawia się problem. Śmiało mogę nazwać siebie amatorem nie wiedzącym nic
    o motorach (kompletnie nic), mimo to chciałbym abyście doradzili mi przy
    wyborze odpowiedniej maszyny. Może coś o pojemności 50ccm? Wielkie dzięki
    z góry a z drugiej strony, czy u was początki wyglądały równie słabo co u
    mnie? Pozdro mordeczki. =)

  • 2. Data: 2014-08-31 21:32:37
    Temat: Re: Totalna amatorka, kupno maszyny.
    Od: arch1 <iplaygames04@_NOSPAM_gmail.com>

    arch1 napisal

  • 3. Data: 2014-08-31 21:56:13
    Temat: Odp: Totalna amatorka, kupno maszyny.
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "arch1" wszystko niewiedzący:

    > Śmiało mogę nazwać siebie amatorem nie wiedzącym nic o motorach
    > (kompletnie nic)

    No więc tak: motury gieneralnie dzielą się na kosiarki i armaturę. Te
    pierwsze pozwalają wcześniej dostąpić towarzystwa Najwyższego, drugimi
    jeżdzą zwykle starsi panowie, którym prostata nie pozwala przyjąć innej
    pozycji jak tylko sztywno pionowej.

    > Pozdro mordeczki. =)

    Kusiczki ciacianku