  • 1. Data: 2011-08-12 07:53:12
    Temat: Toyota tanio - 2 w jednym ;)
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    Nie wiem czy było.

    Toyota okazja - do wyboru przebieg. W wersji Polskiej i Holenderskiej ;)
    http://www.allegromat.pl/aukcja67039
    http://imageshack.us/f/98/holl.jpg/

  • 2. Data: 2011-08-12 09:14:44
    Temat: Re: Toyota tanio - 2 w jednym ;)
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Toyota okazja - do wyboru przebieg. W wersji Polskiej i Holenderskiej ;)
    > http://www.allegromat.pl/aukcja67039
    > http://imageshack.us/f/98/holl.jpg/

    Spory przebieg swiadczy jedynie o nienagannej konserwacji ;)

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-08-12 09:16:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *MMS* napisał(-a):

    > Nie wiem czy było.
    >
    > Toyota okazja - do wyboru przebieg. W wersji Polskiej i Holenderskiej
    > ;) http://www.allegromat.pl/aukcja67039
    > http://imageshack.us/f/98/holl.jpg/

    Coś mi się tłucze po głowie, że było

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-08-12 19:17:01
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "MMS" <n...@S...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy było.
    > Toyota okazja - do wyboru przebieg. W wersji Polskiej i Holenderskiej ;)
    > http://www.allegromat.pl/aukcja67039
    > http://imageshack.us/f/98/holl.jpg/

    DOBRE!
    Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Gosc kupil ja za powiedzmy 2700e , co
    daje jakies 11 000 tysi , sprzedaje za 13700, sprzeda pewnie za13000 ,
    musial przywiezc ten samochod wiec wydal z 500zl na paliwko jesli nie
    wiecej. zostaje mu na reke 1500zl, czy to sie oplaca? No chyba ze robi tak 4
    samochody miesiecznie, ale tyle zachodu???

  • 5. Data: 2011-08-13 07:22:43
    Od: "mm" <m...@n...pl>

    >Toyota okazja - do wyboru przebieg. W wersji Polskiej i Holenderskiej ;)
    >http://www.allegromat.pl/aukcja67039
    >http://imageshack.us/f/98/holl.jpg/

    Jest to spowodowane innym sposobem zapisu cyfr i liter.
    Zobacz np. na tablice rejestracyjne. W wersji NL są one
    całkowicie czytelne. W wersji PL są białe lub czarne ;-)

    --
    MM

  • 6. Data: 2011-08-15 13:08:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/08/2011 18:17, stabillo wrote:
> [...]
    > wiecej. zostaje mu na reke 1500zl, czy to sie oplaca? No chyba ze robi tak 4
    > samochody miesiecznie, ale tyle zachodu???

    Bierze dużą lawetę, przywozi 2 samochody (powiedzmy 20h w dwie strony),
    spędzi 10 godzin w urzędach, spędzi kolejnych 20h na użeraniu się z
    klientami.

    Trochę ponad tydzień czasu pracy biurowego i ma 3000zł, też chciałbyś
    tak zarabiać bez żadnych kwalifikacji. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 7. Data: 2011-08-15 17:50:40
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "kamil" wrote:
    > Trochę ponad tydzień czasu pracy biurowego i ma 3000zł, też chciałbyś tak zarabiać
    bez
    > żadnych kwalifikacji. ;)

    Odlicz jeszcze koszty kręcenia liczników, jeśli nie robi tego sam. Pewnie
    ma promocje przy granicy, więc to grosze. Troche trudniej mają handlarze
    specjalizujący się w metaloplastyce, muszą mieć znajomych blacharzy,
    lakierników, źródło części... ale pewnie też zarobek wyższy. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 8. Data: 2011-08-15 18:21:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/08/2011 16:50, .Peeter wrote:

> [...]
    > specjalizujący się w metaloplastyce, muszą mieć znajomych blacharzy,
    > lakierników, źródło części... ale pewnie też zarobek wyższy. ;-)

    Z tego co widzę w internecie, to usługa kosztuje koło 50-100zł, a za
    niewiele więcej można mieć na allegro kabel z softem.. Biedni ci
    handlarze nie są raczej, a niech jeszcze ktoś zostawi auto w rozliczeniu
    i kolejny 1500 wpadnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil