  • 1. Data: 2014-07-22 17:20:34
    Temat: Toyotabank i ich definicja podwójnego przewalutowania
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Natknąłem się na taki oto dokument:

    http://www.toyotabank.pl/ryanair.pdf

    To, że Szeraton nieba Rajan ma 1001 sposobów na dodatkowe naciągnięcie
    klienta, to wiadomo nie od dziś. Jednak jakim sposobem Toyotabank
    doszukał się w procesie płacenia na ryanair.com podwójnego
    przewalutowania to pojęcia nie mam.

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-07-26 12:11:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 17:20:34 +0200, xbartx napisał(a):
> [...]
    > klienta, to wiadomo nie od dziś. Jednak jakim sposobem Toyotabank
    > doszukał się w procesie płacenia na ryanair.com podwójnego

    Moze Ryan cene podawal w PLN, ale on/jego akceptant proponowal
    przewalutowanie na EUR po swoim kursie, a potem TB przewalutuje poraz
    drugi ?

    J.

  • 3. Data: 2014-07-29 17:48:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 26.07.2014 o 12:11, J.F. pisze:

    > Moze Ryan cene podawal w PLN, ale on/jego akceptant proponowal
    > przewalutowanie na EUR po swoim kursie, a potem TB przewalutuje poraz
    > drugi ?

    To raczej mało prawdopodobne skoro kwotę na bilecie/transakcji na
    ryanair.com masz podaną w PLN to taka też pojawi się na rachunku Twojej
    karty. Inna sprawa, że kurs Rajana jest po prostu z kosmosu (można sobie
    szybko na stronie sprawdzić kupując jakiś bilet) i kasuje największe
    tuzy bankowe razem wzięte ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-07-29 22:08:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-29 17:48, xbartx pisze:

> [...]
    > karty. Inna sprawa, że kurs Rajana jest po prostu z kosmosu (można sobie
    > szybko na stronie sprawdzić kupując jakiś bilet) i kasuje największe

    Kiedyś tak właśnie kasował Wizz. NA stronie cena była w PLN, jednak
    obciążenie karty było w forintach albo innym euro.

    --
    Pete