  • 11. Data: 2019-10-25 21:49:33
    Temat: Re: Trackball, myszka pionowa, klawiatura ergonomiczna - co wybrac
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2019-10-24 o 13:02, Poldek pisze:

    > Mam Logitech MX Ergo i jest super do komputera z którym go używam, czyli
    > z monitorem 1280×1024. Faktycznie jest ergonomiczny, bardzo dobrze
    > wykonany i ogólnie na ma się do czego przyczepić. Można sobie go ustawić
    > w pozycji bardziej płaskiej, lub bardziej pionowej.

    A to mnie zmartwiles z ta wielkoscia monitora bo pracuje na kilku.
    Dobrze wiedziec, ze takie niespodzinki moga czekac.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2019-10-25 21:55:35
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    > Jeszcze gorzej jest z klawiatura. Mialem przez pewien czas ergonomiczna
    > Microsoft 4000 ale wyzionela ducha po zalaniu. Pisalo sie na niej
    > calkiem dobrze, jednak mialem wrazenie, ze czasami jakby nie zalapywala
    > wcisniec klawiszy. Moze wciskalem za lekko? Zaleta jest to, ze nadal
    > jest sprzedawana.

    No i Microsoft wydal nastepce na kablach. Pierwsze opisy juz sa i
    podobno wyeliminowali gabczaste klawisze znane z 4000:
    https://www.windowscentral.com/microsoft-ergonomic-k
    eyboard-review
    Niestety w Europie jeszcze chyba nie sprzedawana. Znalazlem oferte na
    amazon.co.uk z wysylka w styczniu 2020.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2019-10-26 10:04:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak widać nie używasz laptopa.

    -----

  • 14. Data: 2019-10-26 21:24:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-10-25 13:08, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ale często podrażnia skórę w miejscu stałego dotyku.

    Być może, ale nigdy nie spotkałem się z tym.

  • 15. Data: 2019-10-27 07:53:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nigdy nie spotkałem się, że by nie podrażniało.

    -----

  • 16. Data: 2019-10-28 18:56:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-10-24 o 22:06, JaNus pisze:

    > No przecież jest chyba taka funkcja, jak "przyspieszenie": gdy wykonasz
    > myszą gwałtowny ruch, to kursor leci dalej, niż gdybyś tę samą odległość
    > kazał myszy wykonać powoli. Owo "przyspieszenie" chyba jest ustawialne,
    > nie pamiętam już.

    Ogólne przyspieszenie kursora powoduje, że wykonanie średnio
    precyzyjnych czynności staje się trudne. Owszem, pod kciukiem jest
    przycisk do "zwolnienienia" przydatny przy wykonywaniu najbardziej
    precyzyjnych czynności myszką, ale częste przełączanie z jednego trybu
    na drugi jest uciążliwe.

    Wypróbuj sam. Przy standardowym ustawieniu na Windows 7 mogę przejechać
    jednym ruchem kciuka niemalże całą odległość po przekątnej z jednego do
    drugiego rogu ekranu 1280×1024. Podłączyłem monitor 1920×1080 i zaczęło
    się uciążliwe "przewijanie", czyli podnoszenie i opuszczanie kciuka na
    kulkę.

  • 17. Data: 2019-10-28 22:45:17
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2019-10-26 o 21:24, Uncle Pete pisze:

    > Być może, ale nigdy nie spotkałem się z tym.

    Mam taka podkladke. Podraznia. Nie jakos bardzo ale jednak.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 18. Data: 2019-10-28 22:47:32
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2019-10-26 o 10:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak widać nie używasz laptopa.

    Myslalem dotychczas, ze to lezace obok mnie z otwierana klapka w ktorej
    jest ekran a w drugiej czesci z klawiatura to laptop ale moze
    rzeczywiscie to jest latajacy dywan.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 19. Data: 2019-10-29 07:02:32

    W dniu 2019-10-25 o 10:56, Uncle Pete pisze:
    > Może nisko siedzisz?

    NIE. Testowałem taką podkładkę na różnych stanowiskach.
    W akcie desperacji zacząłem nawet wycinać od spodu część tego żelu żeby
    było niżej ;-)

  • 20. Data: 2019-10-29 09:59:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No widzisz, a to notebook ;-)