  • 1. Data: 2018-01-27 10:36:11
    Temat: Tradycyjny dzwonek na Androida
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    W starszych telefonach zawsze na liście dzwonków był dźwięk
    starego telefonu z mechanicznym dzwonkiem.
    Teraz mam nowego smartfona z Androidem 7 gdzie do wyboru sa tylko melodyjki
    a ja potrzebuję ostry głośny dzwonek tradycyjny.
    W internecie są tysiące róznych dzwonków ale ile czasu musiałbym poświęcić
    aby znaleźć
    tylko ten jeden.
    Czy możecie mi poradzić gdzie i w jaki sposób znaleść i zainstalować taki
    tradycyjny dzwonek?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2018-01-27 14:50:09
    Temat: Re: Tradycyjny dzwonek na Androida
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27.01.2018 o 10:36, Tomasz pisze:
> [...]
    > poświęcić aby znaleźć
    > tylko ten jeden.
    > Czy możecie mi poradzić gdzie i w jaki sposób znaleść i zainstalować

    https://play.google.com/store/search?q=tradycyjny%20
    dzwonek&c=apps&hl=pl
    https://play.google.com/store/search?q=klasyczny%20d
    zwonek&c=apps&hl=pl
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&ei=R4NsWsXZ
    CIOOsAGEy7vgCQ&q=dzwonek+tradycyjny+na+telefon

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-01-27 15:08:23
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał>>

> [...]
    zwonek&c=apps&hl=pl
    > https://www.google.pl/search?newwindow=1&ei=R4NsWsXZ
    CIOOsAGEy7vgCQ&q=dzwonek+tradycyjny+na+telefon

    Te linki to już oglądałem wielokrotnie i dlatego napisałem zapytanie na
    grupę.
    Ja nie musze mieć tysięcy darmowych dzwonków z obcą ingerencja w mój
    telefon.
    Oni sami tam piszą że będą reklamy.
    Ja mogę zapłacić za jeden plik.MP3 i sam go sobie zainstaluję, bez reklam i
    innych szpiegowskich aplikacji.
    I o coś takiego pytam na tej grupie.
    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2018-01-27 18:38:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27.01.2018 o 15:08, Tomasz pisze:

> [...]
    CIOOsAGEy7vgCQ&q=dzwonek+tradycyjny+na+telefon

    > Te linki to już oglądałem wielokrotnie i dlatego napisałem zapytanie na

    To oglądaj dalej ale już nie pisz o tym na grupie.

    > Ja nie musze mieć tysięcy darmowych dzwonków z obcą ingerencja w mój
    > telefon.

    Nikt cię do tego nie zmusza.

    > Oni sami tam piszą że będą reklamy.

    Tylko w niektórych z podanych wyników wyszukiwania

    > Ja mogę zapłacić za jeden plik.MP3 i sam go sobie zainstaluję, bez
    > reklam i innych szpiegowskich aplikacji.

    A ja nie chcę zapłacić za taki drobiazg i pod linkami, które podałem
    wcześniej jest wiele darmowych tylko tobie nie chce się tego poszukać,
    wolisz "oglądać" lub aby ktoś podał Ci gotowy "na tacy"

    > I o coś takiego pytam na tej grupie.

    Szkoda, że nie wykazujesz podstawowej samodzielności przy takim
    drobiazgu zamiast "pytać"

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2018-01-27 21:15:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-01-27 o 18:38, Czarek pisze:

    > A ja nie chcę zapłacić za taki drobiazg i pod linkami, które podałem
    > wcześniej jest wiele darmowych tylko tobie nie chce się tego poszukać,
    > wolisz "oglądać" lub aby ktoś podał Ci gotowy "na tacy"

    A która z nich jest bez reklam, bo sprawdziłem pierwszych 20 i kilka
    losowych i wszystkie "zawiera reklamy".

    MJ

  • 6. Data: 2018-01-27 21:29:06
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał

    > Szkoda, że nie wykazujesz podstawowej samodzielności przy takim drobiazgu
    > zamiast "pytać"

    Niestety, ale poświęciłem już kilka godzin na poszukiwania w internecie.
    Wszyscy chcą mi coś instalować na telefonie z zaznaczeniem "Zawiera reklamy"
    i jeszcze
    podaj obowiązkowo swój numer telefonu (chyba do przesyłania reklam).

    Kończę temat, dam sobie radę.
    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2018-01-27 22:37:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > A która z nich jest bez reklam, bo sprawdziłem pierwszych 20 i kilka
    > losowych i wszystkie "zawiera reklamy".

    Można ściągnąć plik *.apk, rozzipować i wydłubać plik mp3 z zasobów.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2018-01-27 23:40:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Można ściągnąć plik *.apk,

    A jak to się robi?

    MJ

  • 9. Data: 2018-01-28 00:50:23
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy możecie mi poradzić gdzie i w jaki sposób znaleść i zainstalować taki
    > tradycyjny dzwonek?

    Znaleźć gdziekolwiek empecza z takim nagraniem, albo samemu nagrać
    mikrofonem z podłaczonego starego aparatu elektromechanicznego, wypreparować
    potrzebny fragment, załadować do telefonu, masz dzwonek.
    Chcąc mieć jakikolwiek dzwonek, po prostu wgrywam odpowiedniego empecza w
    odpowiedni katalog - i mam. Tak nakarmiłem swoją Sferię tym: (tyle, że
    *.MP3) https://www.youtube.com/watch?v=Qkuu0Lwb5EM - a skąd? P2P non omnis
    moriar... Czy jakoś tak... Wystarczyło z albumu wybrać plik, skopiować i od
    4 lat (a nawet więcej, jak jeszcze Sferia działała we własnym CDMA) mam jako
    dzwonek. Utwór na tyle rzadki w mediach, że może raz na pół roku usłyszę w
    telewizorze. Którego i tak oglądam mało.
    Możliwe, że tel załapie również *.MID, gdzie też można trafić bardzo
    realistyczny dzwonek.
    Gugla więc w rękę łap i działaj.

    PS. pewnie spytacie, czemu akurat taki dzwonek? Spełnia od dwa moje ostre
    warunki - musi się pozytywnie wyróżniać z tony innych (więc badziewi typu
    (polskiego zresztą) Project Well nie założę, bo to gówno, drugie, musi być
    hałaśliwy, co w wersji płytowej utwór stuprocentowo spełnia (nie ma w nim
    "preludium" z cieciem z filmiku)). Więc mój ulubiony tekst z Pisma Świętego
    "Rivers of Babylon" Boney M (pierwotnie The Melodians) (co, zdziwko, że to
    cytaty z Biblii?) odpada, bo się zbyt łagodnie zaczyna. Wejdzie jeszcze
    Shaggy'ego "Angel" - ostre wejście z perkusją. Ostro po to, żeby dzwonek był
    od razu zauważalny.
    Stwórz sobie kryteria, jakie ma spełniać i według nich szukaj, i rób
    selekcję. Może na YT coś trafisz, progsów robiących MP3 z filmów YT jest nie
    powiem, "od chuja". Działaj, melduj o postępach.

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej

  • 10. Data: 2018-01-28 04:22:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski pyta:

    > A jak to się robi?

    https://apps.evozi.com/apk-downloader/

    Kiedyś w gugleplaju był po prostu link do pobierania apek,
    bo zakładano, że mogą istnieć urządzenia off-line.

    --
    Jarek