  • 41. Data: 2022-03-11 13:44:04
    Temat: Re: Transceiver Kajman - problemy z uruchomieniem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2022 11:36:50 +0000, Cezar wrote:

    > Tak z ciekawosci ten link otworzyłem.
    > Trzeba mieć wielkie samozaparcie żeby w 2020 roku malować płytkę
    > odręcznie

    Niby tak, ale jak widzisz - dosc prosta plytka.
    A autor moze ma doswiadczenie :-)
    Poza tym - niby jest tam rok 2020, ale moze plytka 10 lat wczesniej
    namalowana.

    No i ... ponieważ płytka w miare prosta, to malowanie reczne chyba
    szybsze niz w programie.
    A program potrafi takie wielkie pola masy zrobic?

    >i używać 50 letnich układów scalonych.

    Sa w szufladzie :-)
    W odroznieniu od tych lepszych :-(

    > Noale... moda na retro nigdy nie umiera.
    >
    > c.

    J.

  • 42. Data: 2022-03-11 15:01:19
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 11/03/2022 12:44, J.F wrote:

    > Niby tak, ale jak widzisz - dosc prosta plytka.
    > A autor moze ma doswiadczenie :-)
    > Poza tym - niby jest tam rok 2020, ale moze plytka 10 lat wczesniej
    > namalowana.

    Widze na elektrodzie że Atlantis już ją w 2010 namalował w jakimś
    programie....

    > No i ... ponieważ płytka w miare prosta, to malowanie reczne chyba
    > szybsze niz w programie.
    > A program potrafi takie wielkie pola masy zrobic?

    Pokaż mi który tego nie potrafi... Nawet w EasyEda to jedno kliknięcie.