  • 1. Data: 2019-06-05 20:19:03
    Temat: Tranzystor z jądrem :-P
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://allegro.pl/oferta/tranzystory-kd503-parowane
    -selekcjonowane-2szt-8106607522

  • 2. Data: 2019-06-05 20:31:54
    Temat: Re: Tranzystor z jądrem :-P
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-06-05 o 20:19, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    Czyli samiec

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2019-06-05 21:35:43
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2019-06-05 o 20:19, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > https://allegro.pl/oferta/tranzystory-kd503-parowane
    -selekcjonowane-2szt-8106607522

    ależ tam jest wymysłów

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2019-06-05 21:45:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    > https://allegro.pl/oferta/tranzystory-kd503-parowane
    -selekcjonowane-2szt-8106607522

    :)

    Swoją drogą - wyjątkowo podła podróbka 2N3055...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2019-06-05 22:21:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello Włodzimierz,

    -selekcjonowane-2szt-8106607522

    >:)
    >Swoją drogą - wyjątkowo podła podróbka 2N3055...

    Powiem tak - widzialem go w odchylaniu poziomym 14" telewizorka.
    Ktos widac wstawil co mial pod reka.

    I to dzialalo, mimo, ze nie mialo prawa :-)

    Moj szacunek dla KD503 wzrosl.

    J.

  • 6. Data: 2019-06-05 22:26:21
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote on 05.06.2019 21:45:

    -selekcjonowane-2szt-8106607522

    > :)
    >
    > Swoją drogą - wyjątkowo podła podróbka 2N3055...

    Oryginał motoroli też nie powala powierzchnią krzemu
    https://youtu.be/yEARwLeMzso?t=942

  • 7. Data: 2019-06-05 22:33:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbych" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    RoMan Mandziejewicz wrote on 05.06.2019 21:45:
    > Hello Włodzimierz,
    -selekcjonowane-2szt-8106607522

    >Oryginał motoroli też nie powala powierzchnią krzemu
    >https://youtu.be/yEARwLeMzso?t=942

    Widac wiecej nie bylo potrzebne, a byl to jednak dosc mocny
    tranzystor.

    Ale ... skoro krzem taki maly, to czemu obudowa taka wielka ?

    Zaszlosc historyczna ... czy moze potrzeba odpowiednio duzej
    powierzchni dla przekladki izolujacej od radiatora ?

    J.

  • 8. Data: 2019-06-06 01:10:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Zbych,

    >>> https://allegro.pl/oferta/tranzystory-kd503-parowane
    -selekcjonowane-2szt-8106607522
    > Oryginał motoroli też nie powala powierzchnią krzemu
    > https://youtu.be/yEARwLeMzso?t=942

    A bo to wiesz, czy to oryginały? Ja starałem się używać japońskich
    (zazwyczaj Toshiba). Miały zarówno większą strukturę jak i grubsze
    wyprowadzenia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2019-06-06 08:54:21
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > A bo to wiesz, czy to oryginały? Ja starałem się używać japońskich
    > (zazwyczaj Toshiba). Miały zarówno większą strukturę jak i grubsze
    > wyprowadzenia.

    Broń Boże pokazywać takich rozebranych tranzystorów audiofilom. Odechce
    im się podłączać głośniki na kablach od spawarek, gdy zobaczą jakim
    przekrojem jest krzem z obudową podłączony. :)

    --
    viktorius

  • 10. Data: 2019-06-06 09:25:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Swoją drogą - wyjątkowo podła podróbka 2N3055...

    czemu? rozrzut parametrów?