  • 1. Data: 2010-07-05 21:55:16
    Temat: Trasa Gliwice - Mikołajki
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Hej,
    Raczej rzadko pojawiam się w okolicach Mazur (ostatnio z 7 lat temu), więc mam
    pytanie do bardziej obeznanych z drogami Warmii i Mazur - którędy jechać
    najlepiej - tak żeby nie potrzebnie nie stać w korkach. Na pokładzie będzie 2
    dzieci - 7 i 1.5 r więc pojadę w nocy.

    Mnie optymalna wydaje się trasa Gliwice - Warszawa - Ostrołęka -
    Stare Kiełbonki - Bobrówko - Mikołajki. Co o tym myślicie?

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2010-07-06 09:14:36
    Temat: Re: Trasa Gliwice - Mikołajki
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-05, Verox <a...@b...veroxsystems.com> wrote:
> [...]
    >
    > Mnie optymalna wydaje się trasa Gliwice - Warszawa - Ostrołęka -
    > Stare Kiełbonki - Bobrówko - Mikołajki. Co o tym myślicie?

    Ja od Wawy pojechałbym przez Ostrówię Mazowiecką, Łomżę, Kolno i Pisz.
    Szybsza i przyjemniejsza droga.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2010-07-06 14:04:19
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    na odcinku Ukta - Mikołajki trochę będzie hard-core
    wąsko i droga do bani.
    ... ale w sumie bilsko.
    Alternatywa to jechać na mrągowo i tam przed wiaduktem
    odbić w prawo - na mikołajki.

  • 4. Data: 2010-07-06 15:41:10
    Temat: Re: Trasa Gliwice - Miko?ajki
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-06, Greg <niema_nic@i_juz.lp> wrote:
    > na odcinku Ukta - Miko?ajki troche bedzie hard-core
    > w?sko i droga do bani.
    > ... ale w sumie bilsko.
    > Alternatywa to jechaae na mr?gowo i tam przed wiaduktem
    > odbiae w prawo - na miko?ajki.

    Za to do Ostrowii poleci dużo szybciej niż przez Ostrołękę. Z Łomży do
    Kolna też nie najgorzej.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2010-07-06 20:51:52
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał
    > Ja od Wawy pojechałbym przez Ostrówię Mazowiecką, Łomżę, Kolno i Pisz.
    > Szybsza i przyjemniejsza droga.
    ja bym w poleciał prosto na Białystok i dopiero w Zambrowie skręcił na
    Łomżę. Raz że droga lepsza a dwa na odcinku Ostrów Maz. - Łomża grzebią (a
    przynajmniej jeszcze niedawno grzebali) i były wahadła i tym podobne
    'atrakcje'

  • 6. Data: 2010-07-06 22:41:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-06, Tomek <W...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Łomżę. Raz że droga lepsza a dwa na odcinku Ostrów Maz. - Łomża grzebią (a
    > przynajmniej jeszcze niedawno grzebali) i były wahadła i tym podobne

    Tak też czasami jeżdżę i też mogę polecić.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski