  • 1. Data: 2019-03-14 20:19:58
    Temat: Trasa Łódź - Nysa
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Jak najlepiej pokonać tę trasę? Google podpowiada S8 i A4. Na czasie specjalnie mi
    nie zależy, jadę w weekend. Alternatywa przez Częstochowę raczej odpada, za
    Piotrkowem robi się nieciekawie.
    Myślałem, żeby spróbować przez Brzeg lub Kluczbork, ale nie znam stanu tamtejszych
    dróg, będę wdzięczny za podpowiedzi

  • 2. Data: 2019-03-15 07:43:58
    Temat: Re: Trasa Łódź - Nysa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Mar 2019 12:19:58 -0700 (PDT), Przemyslaw P. napisał(a):
> [...]
    Piotrkowem robi się nieciekawie.
    > Myślałem, żeby spróbować przez Brzeg lub Kluczbork, ale nie znam stanu tamtejszych

    Nie moje kierunki niestety, ale tamte drogi to IMHO troche po
    macoszemu traktowane i ponizej sredniej krajowej.
    Nawet nie jakies bardzo zle w sense nawierzchni, ale predkosc srednia
    niska wychodzi.

    O masz - wioski, linie ciagle
    https://www.youtube.com/watch?v=cx1VX_j7s48

    i srednia 60 wyszla. Fakt, ze przepisowo jechal, a nawet wolniej.

    Ale autostrada wiele szybciej nie bedzie, bo jednak 50 km dalej.
    Korek na bramkach raczej Ci teraz nie grozi, ale potrafi byc dlugi.

    Wiec co lubisz.

    Albo zapisac czasy, stan paliwa i przejechac w jedna strone tak, w
    druga inaczej i napisac po powrocie wrazenia :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-03-15 11:09:53
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Nastąpiła zmiana planów i start jest jednak z Piotrkowa. Co raczej wymusza rezygnację
    z S8 i kieruje mnie na Bełchatów, Wieluń, Kluczbork i Opole. S8 i A4 wychodzi ok
    100km więcej, choć czasowo podobnie.
    Tylko Google jakoś dziwnie prowadzi wokół Wielunia, przez jakieś wioski. Będę musiał
    uważać i trzymać się DK, bo nie mam ochoty zgubić zawieszenia na bocznej dróżce

  • 4. Data: 2019-03-15 11:50:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >wioski.
    >Będę musiał uważać i trzymać się DK, bo nie mam ochoty zgubić

    Jest nowa obwodnica Wielunia, ale od polnocy, wiec pare km dorzuci.
    A Wielun pewnie odciazony i przez miasto teraz szybko ... tylko uwazac
    na suszarki :)

    A nie chcesz jak google radzi
    224km 3:20 DK1-Radomsko-Klobuck-Olesno Opole
    Drogi jakies trzeciej kolejnosci odsniezania, ale zimy nie bedzie :-)

    lub jeszcze inaczej
    229km 3:29 Czestochowa Lubliniec

    Od Lublinca do Opola droga przyzwoita ..

    J.

  • 5. Data: 2019-03-15 14:36:14
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Faktycznie, wariant przez Lubliniec wygląda ciekawie. Tylko cały czas nie chciałem
    jechać 1 1 i przez Częstochowę. Pomijając stan nawierzchni, tam chyba są zwężenia
    przed Częstochową. W grudniu były spore korki od strony Piotrkowa.

  • 6. Data: 2019-03-18 00:24:13
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Zgodnie z sugestią, opisuję wrażenia:
    Piotrków - Częstochowa, w weekend da się przelecieć lewym pasem, prawy ma miejscami
    takie wyrwy, że ciężarówki zjezdzały na lewy. Ciężko sobie wyobrazić, co będzie się
    działo podczas budowy autostrady. Od Częstochowy do Lublińca jest znośnie, dalej już
    całkiem nieźle.

    Wariant przez Wieluń - do Wielunia OK, potem wioski, miasteczka, od Kluczborka już
    lepiej.

    Czasy przejazdów wyszły podobne, ale wariant częstochowski raczej szybszy. Na
    powrocie, od Wielunia sporo naginałem przepisy. Kilometraż również podobny.

  • 7. Data: 2019-03-23 13:36:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, March 15, 2019, 11:50:58 AM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > lub jeszcze inaczej
    > 229km 3:29 Czestochowa Lubliniec

    O, matko...

    > Od Lublinca do Opola droga przyzwoita ..

    A reszta?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2019-03-23 14:08:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Mar 2019 13:36:34 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > [...]
    >
    > O, matko...

    Kolega przejechal, i mowi, ze nie bylo zle :-)

    > A reszta?

    od Piotrkowa do Czestochowy ... S8 to to nie jest, ale jednak lepsza
    od sredniej krajowej.
    Czestochowa-Lubliniec nie znam, ale to tylko ~30km.

    Z Opola do Nysy ... chyba podobna jak z Brzegu do Nysy.

    Nadkladac 100km, aby pojechac autostrada ? Chyba trzeba bardzo lubic
    autostrady.

    A moze sie myle, moze lepiej przejechac 300 km szybko, niz 200km wolno

    J.

  • 9. Data: 2019-03-24 21:21:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > [...]
    > O, matko...

    > A reszta?

    Od Lublińca do Nysy droga przyzwoita. Dość częste zwolnienia do 70 i
    50km/h, ale i tak jedzie się dużo lepiej i szybciej jak przez Kluczbork
    czy nawet A4

    Nie pchaj się na A4 bo nie dość, że nadrabiasz kilometrów to jeszcze
    jedzie się dłużej niż gierkówką (E75 inaczej droga 1)

    Z Piotrkowa do Cz-wy też nie ma większych korków, choć trwają tam prace.
    Częstochowa przejezdna. Od Cz-wy do Nysy drogą 46

    Możesz też minąć roboty na gierkówce tzw. starą trasą warszawską tj.
    droga nr 91 od Radomska do Częstochowy, ale myślę, że i tak wyjdzie
    przejazd dłużej jak gierkówką.

    Lubliniec, Dobrodzień, Ozimek, Opole, Grabin, Malerzowice dorobiły się
    już ładnych obwodnic dlatego przejazd drogą 46 jest całkiem przyzwoity.

    No i w Myślinie, Grodźcu i Lędzinach zdejmij nogę z gazu, bo tam często
    łapią na FR.