  • 1. Data: 2019-06-11 00:42:55
    Temat: Trasa Warszawa - Koszalin - Mielno
    Od: Bobroy <b...@p...onet.pl>

    Witajcie,
    Niedługo wybieram się nad nasz Bałtyk do Mielenka, ale zupełnie nie
    wiem, którą trasę wybrać, żeby była w miarę szybka, bez robót drogowych
    itp. itd.
    Myślałem żeby jechać (10) do Torunia, i teraz albo (A1) do zjazdu
    Warlubie, albo (80) przez Bydgoszcz i dalej (25) do Człuchowa i na
    koniec DK11 przez Koszalin.
    Albo z Torunia, przez Bydgoszcz (10), do Piły i dalej (11).

    Która trasa będzie szybsza i lepsza?
    Przewiduję ruszyć w piątek z Warszawy po pracy ok. godz. 16:00, 28.06.
    Wiem, że to początek wakacji, więc pewnie będzie bardzo duży ruch na
    drogach.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-06-13 18:16:50
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Koszalin - Mielno
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bobroy pisze tak:

    > na koniec DK11 przez Koszalin.

    do Mielna przez Koszalin to duży błąd chyba że w nocy o 4oo.
    Albo z lewej jedź albo z prawej

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer