  • 1. Data: 2011-08-17 19:17:34
    Temat: Trasa Warszawa- Wrocław rekomendacje
    Od: Daniel <d...@w...pl>

    Cześć Wszystkim,

    Poproszę doświadczonych kolegów o poradę w kwestii najszybszego
    pokonania w/w trasy.

    Założenia:
    - dojazd do Wrocka około 11:00 rano w najbliższy piątek,
    - samochód osobowy

    Interesuje mnie:
    - czas przejazdu, który powinienem zaplanować na tą podróż,
    - rekomendacje dotyczące trasy,
    - utrudnienia, których mogę się na niej spodziewać.

    Będę wdzięczny za każdą informację.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Daniel

  • 2. Data: 2011-08-17 20:26:39
    Temat: Re: Trasa Warszawa- Wrocław rekomendacje
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-17 19:17, Daniel pisze:

    > Będę wdzięczny za każdą informację.

    Niestety, nikt z nas nie jeździ tą trasą, i nie wiemy co się na
    niej dzieje.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 3. Data: 2011-08-17 21:56:01
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć Wszystkim,
    >
    > Poproszę doświadczonych kolegów o poradę w kwestii najszybszego pokonania w/w
    > trasy.

    Samolotem. Do Wrocka tylko samolotem.

    p.

  • 4. Data: 2011-08-17 22:34:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Niestety, nikt z nas nie jeździ tą trasą, i nie wiemy co się na niej
    > dzieje.

    dobrze, ze kierowcy zawodowi, przedstawiciele handlowi i inni ludzie, którzy
    jeżdzą częściej lub rzadziej dalej niż z domu do supermarketu nie wpadną na
    pomysł, zeby zadawać pytania o droge na grupie...

    Może powinniśmy zbierać jakiś abonament, za nawigacje?

    ps. wyobrażam sobie takiego kogoś wyjeżdzającego. Kosz kanapek, w
    samochodzie sprawdzone punkt po punkcie (zgodnie z Auto Światem lub innym
    Motor'em) cienienie w kołach, płyn do spryskiwaczy, ilość azotu w kołach...
    Później trasa rozpisana na karteczce, na szybie dwie nawigacje (tak na
    wszelki wypadek), w samochodzie spiwór i dwa koce, na wypadek jakiegoś
    kataklizmu..
    Dwie zapasówki, scyzoryk, toporek, namiot, przenośna lodówka i wojskowe
    suchary (gdyby podróż sie przedłużała...)

    Ehhh

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-08-17 22:45:12
    Od: Daniel <d...@w...pl>

> [...]
    > Dwie zapasówki, scyzoryk, toporek, namiot, przenośna lodówka i wojskowe
    > suchary (gdyby podróż sie przedłużała...)

    Dlaczego o tym piszesz ? Masz jakieś przykre przeżycia związane tym co
    sobie teraz wyobrażasz ?

  • 6. Data: 2011-08-17 22:51:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Dlaczego o tym piszesz ? Masz jakieś przykre przeżycia związane tym co
    > sobie teraz wyobrażasz ?

    Jak potrzebuje jechać z Poznania do Wrocławia, Warszawy, Gdańska czy do
    Zakopanego, to biore mape, patrze co wydaje mi sie najlepsze i jade. Nie
    planuje przez tydzien 300km drogi, bo po prostu nie mam na to czasu, nie
    chce mi sie, nie widze potrzeby.
    Pamiętam jak moja ciotka (z rodzinką) jeździli z Gdańska do Leszna, a podróż
    zajmowała im średnio 8-9 godzin (a bylo to w latach 90tych)...
    Oni też planowali podróż...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-08-17 23:26:10
    Od: Daniel <d...@w...pl>

    Nie
    > planuje przez tydzien 300km drogi, bo po prostu nie mam na to czasu, nie
    > chce mi sie, nie widze potrzeby.

    Czy napisanie posta zajmuje Ci więcej niż czas spędzony w korku, o
    którym mogłeś dowiedzieć się na grupie ?

  • 8. Data: 2011-08-17 23:28:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Nie
    >
    > Czy napisanie posta zajmuje Ci więcej niż czas spędzony w korku, o którym
    > mogłeś dowiedzieć się na grupie ?

    Nie, mówie tylko, ze gdybym miał planowac tydzien na przód każdy wyjazd poza
    miasto, to musiałbym chyba wprowadzić jakiś grafik wysyłania i czytania
    postów przed konkretnym wyjazdem.

    Chłopie - planuj sobie jak chcesz, wyrażam tylko swoją opinie, która brzmi -
    pisanie postów na grupe z pytaniem o trasy, czasy i propozycje dotarcia z
    punktu A do B na tydzien przed wyjazdem jest dla mnie stratą czasu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-08-18 00:11:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-17 23:26, Daniel pisze:
    > Czy napisanie posta zajmuje Ci więcej niż czas spędzony w korku,
    > o którym mogłeś dowiedzieć się na grupie ?

    A tobie durniu zajęło więcej niż wpisania paru prostych słów do
    wyszukiwarki google ? Sprawdziłem - po kilku kombinacjach
    zapytań *bez sortowania* nawet po czasie, na pierwszej stronie
    kilka wątków o tej trasie.

    Bujaj zatem wora pieniaczu pieprzony.

  • 10. Data: 2011-08-18 02:30:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 22:34:05 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):
> [...]
    > Później trasa rozpisana na karteczce, na szybie dwie nawigacje (tak na

    Zdarzylo mi sie kiedys tak jechac - dwie nawigacje plus dwa atlasy ..
    troche nam sie spieszylo, nie chcielismy wpadki z powodu zlego wyboru
    drogi. I stal sie cud - dojechalismy na czas.

    > w samochodzie spiwór i dwa koce, na wypadek jakiegoś kataklizmu..

    Zdarzylo mi sie tez przedluzyc podroz o niespodziewane 24h, wiec ten spiwor
    to nie taki glupi. Teraz lato to nie problem, ale zima lepiej wozic.
    plus suchary, termos, nigdy nie schodzic ponizej pol baku.

    > Dwie zapasówki, scyzoryk, toporek, namiot, przenośna lodówka i wojskowe
    > suchary (gdyby podróż sie przedłużała...)
    > Ehhh

    Oczywiscie kable, linka holownicza, dwie latarki, saperka, kurtka,

    J.