  • 1. Data: 2018-08-18 18:38:37
    Temat: Trasa do Splitu 2
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dla wybierających się do HR, kierunek Split. We wtorek wracałem stamtąd i
    zamiast nudnej autostrady pojechałem po raz pierwszy od chyba 10 lat starą
    "jedynką" przez Solin, Knin, Gracac, Plitvice itd.
    Tylko godzina dłużej niż autostradą, piękne widoki, 120 PLN w kieszeni.
    Polecam - na autostradzie były tradycyjne korki, a jedynka była PUSTA z
    wyjątkiem 5-minutowego zatoru w Slunju.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-08-18 18:49:08
    Temat: Re: Trasa do Splitu 2
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.08.2018 o 18:38, Maciek pisze:

> [...]
    > "jedynką" przez Solin, Knin, Gracac, Plitvice itd.
    > Tylko godzina dłużej niż autostradą, piękne widoki, 120 PLN w kieszeni.
    100% racji. Ja też kiedyś zjechałem z autostrady. Zobaczyłem piękne
    widoki, zaoszczędziłem na opłatach, zużycie paliwa było zamiast 9 to 6.
    A te półtorej godziny dłużej było warte tego, co zobaczyłem
    Jacek