  • 1. Data: 2009-12-17 18:59:43
    Temat: Trening POWOLNEJ jazdy
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?
    Może macie jakieś rady, jak to ćwiczyć i na co zwrócić uwagę?

  • 2. Data: 2009-12-17 19:26:00
    Temat: Re: Trening POWOLNEJ jazdy
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?
    > Może macie jakieś rady, jak to ćwiczyć i na co zwrócić uwagę?

    Witaj.
    Ja zawsze po zimie lubie sobie poprzypominac, a jak, to najlepiej na jakims
    pustym parkingu w nocy jazda na samym sprzegielku. Na poczatku bedziesz machal
    kiera na lewo i prawo, ale po jakims czasie samym cialem utrzymasz maszyne w
    pionie. Wszystko zalezy na czym sie uczysz i jak dluga byla przewa w jezdzie.

    Pozdro
    Koczis
    R1

  • 3. Data: 2009-12-17 19:29:17
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Marcin N wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?
    > Może macie jakieś rady, jak to ćwiczyć i na co zwrócić uwagę?

    no ja świerzak jestem, ale dla mnie ósemka to najlepszy trening powolnej
    jazdy :)

    --
    mysiar

  • 4. Data: 2009-12-17 19:34:21
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    mysiar pisze:

    > no ja świerzak jestem, ale dla mnie ósemka to najlepszy trening powolnej
    > jazdy :)

    najlepsza,ale z kierą na ograniczniku:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-12-17 19:39:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości

    > najlepsza,ale z kierą na ograniczniku:-)

    Eee, od razu bym się podparł.

  • 6. Data: 2009-12-17 19:40:12
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?
    > Może macie jakieś rady, jak to ćwiczyć i na co zwrócić uwagę?
    obecnie na lod pod sniegiem ;-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 7. Data: 2009-12-17 19:45:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > obecnie na lod pod sniegiem ;-)

    Szykuję się na roztopy już...

  • 8. Data: 2009-12-17 20:05:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Marcin N"
    Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?

    Ale po co??? dlatego ze tak mowi szkola nauki jazdy z przed 40 lat???
    Kiedy w jezdzie na moto jest potrzebna wolna jazda (pomijajac konkursy) ???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 9. Data: 2009-12-17 20:09:54
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Ale po co??? dlatego ze tak mowi szkola nauki jazdy z przed 40 lat???
    > Kiedy w jezdzie na moto jest potrzebna wolna jazda (pomijajac konkursy) ???

    czasami w duzych korkach w bardzo waskich uliczkach
    Michał V-R
    gg 9409047

  • 10. Data: 2009-12-17 20:14:37
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ale po co??? dlatego ze tak mowi szkola nauki jazdy z przed 40 lat???
    > Kiedy w jezdzie na moto jest potrzebna wolna jazda (pomijajac konkursy)

    Co chwilę w ulicznej jeździe. Dziwne pytanie.