  • 1. Data: 2023-06-23 11:49:41
    Temat: Trochę drutu chciałem sobie kupić...
    Od: JDX <j...@o...pl>

    ...i oto co znalazłem:
    - ,,skoczek Breadboard"
    https://allegro.pl/oferta/65-szt-breadboard-jumper-w
    ires-rozne-dlugosci-13594232397
    - ,,przewody skokowe"
    https://allegro.pl/oferta/40-120-multicolor-wire-bre
    adboard-jumper-wires-13751408897
    - ,,przewody do krojenia chleba"
    https://allegro.pl/oferta/65-szt-breadboard-jumper-w
    ires-rozne-dlugosci-13835393668

    Ja pierdolę...

  • 2. Data: 2023-06-23 11:58:39
    Temat: Re: Trochę drutu chciałem sobie kupić...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/06/2023 11:49, JDX wrote:
    > Ja pierdolę...

    Na allegro ostatnio pojawiło się dużo sprzedawców z aliexpress,
    przeklejających wprost opisy z ali. Swoją droga to dość zaskakujące, ale
    często ceny na allegro są niższe niż na aliexpress. I przychodzą
    szybciej. Jeszcze nie obacziłem przyczyny ;)

  • 3. Data: 2023-06-23 12:19:49
    Od: Jacek Konieczny <j...@j...net>

    On 23/06/2023 11:58, heby wrote:

> [...]
    > często ceny na allegro są niższe niż na aliexpress. I przychodzą
    > szybciej. Jeszcze nie obacziłem przyczyny ;)

    Ja za to widziałem oferty z 10x przebiciem na Allegro. Dokładnie ten sam
    towar, wysyłka z Chin (płatna ekstra) i 10x drożej niż na Aliexpress. Ja
    dziękuję.

    Przykład:
    https://allegro.pl/oferta/5-sztuk-6-5x14-5cm-stripbo
    ard-veroboard-uncut-pcb-13708861998
    (teraz widzę, że za połowę tej ceny już też są)
    https://pl.aliexpress.com/item/32847398902.html

    A opisy z autotranslatora, często nie tylko śmieszne/żałosne, ale też
    wprowadzające w błąd to powinny być zabronione.

    No i z Aliexpress tez potrafi towar w tydzień przyjść.

    Jacek

  • 4. Data: 2023-06-23 13:30:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Jun 2023 11:49:41 +0200, JDX wrote:
    > ...i oto co znalazłem:
> [...]

    Sztuczna inteligencja tłumaczy. Ale chyba jakas chinska.

    No cóż, oprócz słynnego "goły konduktor biegnie wzdłuż pociągu",
    to zaskoczyło mnie jeszcze kiedys słowo żagiew w tłumaczeniu.
    Widac w oryginale było brand.

    Ale tez muszę pochwalic - na smartfonie mozna odpalic apkę,
    co jak sie skieruje kamerę na tekst po rosyjsku, ona rozpozna, i
    przetłumaczy i wyswietli nakładając tlumaczenie.

    J.

  • 5. Data: 2023-06-23 19:16:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 13:30, J.F pisze:
    > Ale tez muszę pochwalic - na smartfonie mozna odpalic apkę,
    > co jak sie skieruje kamerę na tekst po rosyjsku, ona rozpozna, i
    > przetłumaczy i wyswietli nakładając tlumaczenie.

    Od 100 lat jest Obiektyw Googla, który to robi.

    Robert

  • 6. Data: 2023-06-23 20:58:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.06.2023 o 11:49, JDX pisze:
    > ...i oto co znalazłem:
> [...]

    Ależeco? w Matrixie w scenach z "zielonym kodem" jest wyświetlany
    przepis na sushi :] To działa w dwie strony :)

    https://tvn24.pl/kultura-i-styl/matrix-zielony-kod-r
    ozszyfrowany-ra785092-2465244
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-06-24 01:45:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-06-23, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Od 100 lat jest Obiektyw Googla, który to robi.

    Obecnie jest coś co się nazywa Google Translator, w sensie, że taka apka
    (nie ten na www.). Robi to również np. z chińskim i całkiem dobrze mu
    chyba wychodzi. W dodatku słownikowo/ocr'owo można to mieć też offline,
    a jak są Internety to działa też głosowo i konwersacyjnie. Tak mi
    przynajmniej wyszło z prób, a jeśli wyszło mi źle to w nadchodzącym
    tygodniu mogę mieć lekka przesrane.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2023-06-24 09:56:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-06-23 o 11:49, JDX pisze:
    > ...i oto co znalazłem:
> [...]

    Kliknij w filtrze że tylko wysyłka smart, wycina wszystkich chinoli.

    L.