  • 1. Data: 2019-10-14 21:43:29
    Temat: Trójkołowiec lekki
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Takie Twizy trochę :-)

    http://niusy.pl/@allegro.pl/a8k

    Elektryczny, 2 miejsca siedzące. Porównując z Twizy: kamera cofania,
    ogrzewanie, drzwi :-) dach :-) , szyby :-) i to elektryczne.

    No i niektórzy mogą tym jeździć bez prawa jazdy.

    Cena ... taka sobie. Porównując z ceną Twizy ... właściwie ok.

  • 2. Data: 2019-10-14 22:27:44
    Temat: Re: Trójkołowiec lekki
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 21:43, kk pisze:
> [...]
    >
    > No i niektórzy mogą tym jeździć bez prawa jazdy.
    >
    > Cena ... taka sobie. Porównując z ceną Twizy ... właściwie ok.

    no to już sensowniejsze.
    Można odliczyć pełny VAT :)
    ciekawe czy na winklach się nie przewraca

  • 3. Data: 2019-10-15 08:16:36
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.10.2019 o 22:27, sirapacz pisze:

    > no to już sensowniejsze.
    > Można odliczyć pełny VAT :)
    > ciekawe czy na winklach się nie przewraca

    na winklach? na prostej się przewróci jeśli w mało korzystnych warunkach
    wjedziesz jednym z tylnych kół na krawężnik. w opisie masz wyróżnione
    jego zalety. lampy led, kamera cofania i .... alarm. parametry jezdne,
    bezpieczeństwo - kto by się tym przejmował.

    ToMasz

  • 4. Data: 2019-10-15 09:09:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > jego zalety. lampy led, kamera cofania i .... alarm. parametry jezdne,
    > bezpieczeństwo - kto by się tym przejmował.

    no na krawężnik to co innego, ale do takiej podmiejskiej jazdy (po małym
    mieście) chyba niezłe. Z parametrów starali się wyłuskać wszystko co
    może srokę ściągnąć.
    Kiedyś darłem łacha jak w katalogu dacii (logan chyba) przeczytałem o
    prawym lusterku w standardzie:)

    Bardzo żałuję, że nie zrobiłem zrzutu ekranu bo już tego nie ma (nie
    było jak szukałem powtórnie).

  • 5. Data: 2019-10-15 10:56:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.10.2019 08:16, ToMasz wrote:
    > parametry jezdne, bezpieczeństwo - kto by się tym przejmował.

    Jak żona zakłada szpilki, to zapewne nie masz nić przeciwko :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2019-10-15 19:43:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-15 09:09, sirapacz wrote:

    > no na krawężnik to co innego, ale do takiej podmiejskiej jazdy (po małym
    > mieście) chyba niezłe. Z parametrów starali się wyłuskać wszystko co
    > może srokę ściągnąć. ...

    Czemu po małym?

  • 7. Data: 2019-10-15 19:53:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-15 08:16, ToMasz wrote:

> [...]
    > jego zalety. lampy led, kamera cofania i .... alarm. parametry jezdne,
    > bezpieczeństwo - kto by się tym przejmował.

    Rowerem nie jeździłeś?

  • 8. Data: 2019-10-17 08:55:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Rowerem nie jeździłeś?

    ale to ma trzy koła a nie dwa - pochyla sie na bok podczas skręcania?

  • 9. Data: 2019-10-17 09:09:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Czemu po małym?

    bo zwykle mniej samochodów i luźniej na drodze, brak wielopasmowych dróg
    na których może ciebie zdjąć ktoś przy zmianie pasa.

    a taki trójkołowiec można parkować tak jak samochód tylko czy gdzie bądź
    jak motocykle i skutery? W wawie pełno motocykli na większych kawałkach
    chodników, przy budynkach - pełno tego wszędzie.

  • 10. Data: 2019-10-17 16:54:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chcę krakac ale tego typu jezdzidelka za jakiś, może i dłuższy, czas beda służyły
    do przemieszczania się w miastach. Trzy tygodnie nie jezdzilem samochodem. Wszystko
    opekalem hulajnoga. Jezdzidelko z linku lepsze od hulajnogi bo bardziej komfortowe
    przy w porównaniu do jazdy samochodem zerowych kosztach "paliwa". Hulajnoga lepsza bo
    można z nią wszędzie wejsc i nie traci się czasu na szukanie parkingu itp. Do tego
    koszt jednego parkowania na godzine to równowartość ponad miesiąca jezdzenia
    hulajnoga.