  • 1. Data: 2020-02-12 12:14:51
    Temat: Trup sciele sie gesto a Pinokio wciaz sie zastanawia
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25688761,100-zabitych
    -pieszych-w-40-dni-polowa-z-nich-na-przejsciach.html
    #s=BoxOpLink

  • 2. Data: 2020-02-12 16:12:15
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:6c9ed0d5-0955-4639-8ef3-7b85b7ceef1e@googlegrou
    ps.com...
    > https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25688761,100-zabitych
    -pieszych-w-40-dni-polowa-z-nich-na-przejsciach.html
    #s=BoxOpLink

    samochody na tory!

    taka koncepcja.

  • 3. Data: 2020-02-12 16:17:14
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]
    ps.com...
    > https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25688761,100-zabitych
    -pieszych-w-40-dni-polowa-z-nich-na-przejsciach.html

    aaaa, jeszcze jedno.

    co w takim przypadku ma dać 'pierwszeństwo pieszego przed pasami'? Chyba
    tylko wzrost statystyki potrąceń na przejściach o ile 30-40%? Bo na większą
    winę kierowcy to już za bardzo nie ma miejsca.

  • 4. Data: 2020-02-12 16:32:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W innym temacie było opracowanie o przejściach, prędkości itp. Wynika z niego że 30%
    pieszych nie wie że nie wolno wchodzić przed nadjeżdżający pojazd. Gdyby piesi
    uważali to liczba wypadków śmiertelnych i potrąceń na przejściach wynosiła by zero.

  • 5. Data: 2020-02-12 17:34:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2020 o 12:14, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25688761,100-zabitych
    -pieszych-w-40-dni-polowa-z-nich-na-przejsciach.html
    #s=BoxOpLink

    Szczerze - wydaje mi się nieprawdopodobne, że do niedawna wina była
    prawie pół na pół a teraz nagle 90% wina kierowców. Nie to żebym nie
    uważał że kierowców nieumiejących się zachować w okolicach przejść nie
    należy jebać, ale te statystyki są dowodem na jedno. Że kulsony są
    politycznie zależne i jak władza mówi, ze pies ma skakać, to komendant
    się pyta jak wysoko i czy z fikołkami.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-02-12 18:11:44
    Od: S <z...@p...onet.pl.invalid>

    W dniu 12.02.2020 o 12:14, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25688761,100-zabitych
    -pieszych-w-40-dni-polowa-z-nich-na-przejsciach.html
    #s=BoxOpLink

    Na pewnym portalu pod opisem pewnej sytuacji na drodze pojawił się taki
    komentarz:

    W tej sytuacji piesza miała pierwszeństwo . Nowe przepisy weszły w życie
    w tym roku na temat przechodzenia przez pasy i teraz my jako piesi
    możemy wejść na pasy a samochód ma się zatrzymać czy tego chcę czy nie a
    w razie spowodowanie wypadku zawsze będzie winny kierowca a nie pieszy .
    Dla tych co nie wiedzą proszę się zapoznać z nowymi przepisami :)

    Do tego na razie doprowadziła akcja propagandowa.

    --
    Sławek

  • 7. Data: 2020-02-13 08:03:26
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Szczerze - wydaje mi się nieprawdopodobne, że do niedawna wina była
    prawie pół na pół a teraz nagle 90% wina kierowców.

    obejrzyj sobie stop chama czy polskie drogi i sie przekonasz :-)

    ps ten stary trep co potracil kobiete z dziecmi na pasach juz ma zarzuty, znalazl sie
    swiadek i monitoring wiec jednego chwasta mniej na drogach

  • 8. Data: 2020-02-13 09:46:21
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-12 o 16:12, BaX pisze:
> [...]
    ps.com...
    -pieszych-w-40-dni-polowa-z-nich-na-przejsciach.html

    Kręgle na chodniki!

  • 9. Data: 2020-02-13 11:14:04
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]
    > wejść na pasy a samochód ma się zatrzymać czy tego chcę czy nie a w razie
    > spowodowanie wypadku zawsze będzie winny kierowca a nie pieszy .

    To trzeba być debilem do eNtej, żeby w ten sposób; gdyby nawet taki przepis
    obowiązywał przechodzić przez pasy. No ale to właśnie tacy pacjenci są
    rozjeżdżani przez kierowców na przejściach, bo ja moge to idę jak mnie
    rozjedzie będzie jego wina. Co z tego, że wina kierowcy /statystyka
    pokazuje, że i tak jest w 95%/ jak idiota pieszy kończy w ziemi albo w
    gipsie.

    I teraz się pytam, co ma dać przepis o pierwszeństwie przed przejściem jak
    samochód po chodniku nie jeździ, a jak ma pierdolnąc pieszego na pasach to i
    tak to zrobi, a będzie to robił częściej jak pieszy będzie myślał tak jak
    ten tłumok co napisał 'na portalu'

  • 10. Data: 2020-02-13 11:21:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-13 o 11:14, BaX pisze:
> [...]
    > tak to zrobi, a będzie to robił częściej jak pieszy będzie myślał tak jak

    Żeby usenetowym "tuzom intelektu" wytrącić argument, że jak
    samochodziarz łaskawie nie ustąpił pierwszeństwa pieszemu, to winny jest
    pieszy.

    --
    Liwiusz