  • 41. Data: 2020-02-16 11:44:03
    Temat: Re: Trup sciele sie gesto a Pinokio wciaz sie zastanawia
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy czym tak sobie to wyobrażam, że w przypadku trupa to samochód najechał z dużą
    prędkością na pieszego, a przy lekko rannych to
    rozpędzony pieszy wszedł w bok auta.

    -----

  • 42. Data: 2020-02-16 12:07:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 11:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przy czym tak sobie to wyobrażam, że w przypadku trupa to samochód
    > najechał z dużą prędkością na pieszego, a przy lekko rannych to
    > rozpędzony pieszy wszedł w bok auta.

    No to wyobrażasz sobie na odwrót niż wynika ze statystyk, bo właśnie
    przy rannych cześciej winny jest kierowca.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-02-16 14:48:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja sobie wyobrażam stan faktyczny a nie prawny.

    -----

  • 44. Data: 2020-02-16 15:20:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 14:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja sobie wyobrażam stan faktyczny a nie prawny.

    Czyli sugerujesz, że jak pieszy wejdzie w bok samochodu to wina kierocy
    a jak go kierowca weźmie na maskę to pieszego? Bo nie bardzo rozumiem
    twoje wyobrażenie?

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-02-16 16:27:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pewna nieobecna na tej trupie:
    QRWA IRONIA.
    ~~~~~~~~~~~~

    -----

  • 46. Data: 2020-02-16 17:16:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 16:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pewna nieobecna na tej trupie:
    > QRWA IRONIA.
    > ~~~~~~~~~~~~

    A to przepraszam. Rzeczywwiście ciężko wyłapać.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-02-17 13:45:03
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    > Czyli mówisz, że teraz na głównych drogach nie zwalniasz przed
    > przejściami? A co, jak na przejściu znajdzie się pieszy?

    Niech się znajduje w taki sposób, żeby nie zostać potrąconym przez pojazd.
    Ja jako pieszy wychodzę z założenia, że lepiej poczekać minutę, aż przejadą
    niż wpakować się pod auto bo kierowca mnie nie zauważy albo wpadnie w
    poślizg hamując. Pierwszeństwo na pasam na nic mi się wtedy nie przyda.

    Jako kierowca nie zwalniam przed przejściami jak nie stoją przed nim piesi
    /co nie znaczy że ich wpuszczam szczególnie jak za mną nic nie jedzie i
    spokojnie mogą przejść jak przejadę/ , jadę tyle na ile pozwalają w danej
    chwili znaki i warunki na drodze bo nawet 'pies' widząc nadjeżdzający pojazd
    nie wlezie pod koła. Jak dorosły pieszy jest głupszy od psa i nie potrafi
    ocenić odległości i wpakuje się pod auto to jest debilem albo samobójcą.

    *dzieci przepuszczam ale też nie na pałe szczególnie jak widzę, że z
    przeciwka jedzie pojazd, któy nie ma zamiaru się zatrzymać, a
    przebiegajace/przechodzące dziecko może założyć, że ja ja stoje to on też
    sie zatrzyma.

  • 48. Data: 2020-02-18 10:52:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-17 o 13:45, BaX pisze:

    > Niech się znajduje w taki sposób, żeby nie zostać potrąconym przez pojazd.

    Czy jadąc ulicą podporządkowaną też stosujesz się do tej światłej rady?
    Niech ci z pierwszeństwem przejeżdżają tak, aby nie zostać przez ciebie
    potrąconymi?

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2020-02-18 13:26:39
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    > Czy jadąc ulicą podporządkowaną też stosujesz się do tej światłej rady?
    > Niech ci z pierwszeństwem przejeżdżają tak, aby nie zostać przez ciebie
    > potrąconymi?

    Jak ktoś myśli od 'dupy strony' to jego sprawa, ja ponad pierwszeństwo na
    pasach stawiam swoje zdrowie i nie dam się potrącić "bo mam pierwszeństwo"
    widząc, że jedzie samochód i nie zdąże przejść bezkolizyjnie nie przechodze
    bo nie licze na to, że on mnie zobaczy i się zatrzyma.

    A na skrzyzowaniu jak widzę, że ktoś się pakuje z podporządkowanej to nawet
    jak mam pierwszeństwo też hamuje i nie wale w niego "bo mam pierwszeństwo".

    Sprowadzanie pierwszeństwa pieszego do poziomu pierwszeństwa samochodu na
    skrzyżowaniu jest absurdem bo to pieszy jest gościem na jezdni, a nie
    odwrotnie. Przy odcinkach dróg w miastach gdzie na 1000m jest 8-10 przejść
    spowoduje to katastrofe komunikacyjną.

  • 50. Data: 2020-02-18 18:11:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2020 o 13:26, BaX pisze:

    > A na skrzyzowaniu jak widzę, że ktoś się pakuje z podporządkowanej to nawet
    > jak mam pierwszeństwo też hamuje i nie wale w niego "bo mam pierwszeństwo".

    I bardzo dobrze. Ale czemu popierasz tego zapierdalającego w jego
    myśleniy "skoro zapierdalam to mam pierwszeństwo, bo się mniej boję.
    Takie powinno być prawo!"

    --
    Shrek