  • 1. Data: 2016-07-23 19:56:02
    Temat: Tryb WiFi
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Witam,
    Czym sie różni tryb WiFi: AP od Station w kamerce sportowej?

  • 2. Data: 2016-07-23 21:51:17
    Temat: Re: Tryb WiFi
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 23.07.2016 o 19:56, Gil pisze:

    > Witam,
    > Czym sie różni tryb WiFi: AP od Station w kamerce sportowej?

    Tym, czym centrala telefoniczna od telefonu.

  • 3. Data: 2016-08-01 14:22:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-23 o 19:56, Gil pisze:

    > Czym sie różni tryb WiFi: AP od Station w kamerce sportowej?

    Nie mam kamerki sportowej, ale domyślam się, że w trybie Station można
    podłączyć się do kamerki np. smartfonem lub innym użądzeniem. Kamerka
    rozsiewa "swoje" WiFi. W trybie AP kamerka może podłączyć się do
    istniejącej sieci WiFi, np. domowej.

  • 4. Data: 2016-08-01 19:25:48
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 01.08.2016 o 14:22, Poldek pisze:

> [...]
    > podłączyć się do kamerki np. smartfonem lub innym użądzeniem. Kamerka
    > rozsiewa "swoje" WiFi. W trybie AP kamerka może podłączyć się do
    Jak już pisałem, zupełnie odwrotnie.
    Station to inaczej klient, terminal, więc w sieci musi istnieć punkt
    dostępowy WiFi np. router, aby kamera mogła się z nim połączyć.
    AP to access point, po polsku punkt dostępowy więc do kamery w tym
    trybie można podłączyć wiele Station.

  • 5. Data: 2016-08-02 00:32:44
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <nno0md$q2e$1@node1.news.atman.pl>, t...@t...pl says...

> [...]
    > dostępowy WiFi np. router, aby kamera mogła się z nim połączyć.
    > AP to access point, po polsku punkt dostępowy więc do kamery w tym

    Trudno mi sobie wyobrazić sens AP w kamerce. Nie mogę tego skapować. Co
    tam można podłączyć i w jakim celu?

  • 6. Data: 2016-08-02 01:26:11
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2016-08-02 00:32, Gil wrote:

    > Trudno mi sobie wyobrazić sens AP w kamerce. Nie mogę tego skapować. Co
    > tam można podłączyć i w jakim celu?

    Telefony/tablety/laptopy/itp. po to by kamerą sterować lub podglądać,
    na co ona patrzy, nagrywać to itp. bez udziału innych urządzeń/sieci?
    Naprawdę tak trudno to sobie wyobrazić? :-)

    --
    mrg

  • 7. Data: 2016-08-02 01:36:47
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <nnolqj$h31$1@dont-email.me>, m...@a...invalid says...

    > Telefony/tablety/laptopy/itp. po to by kamerą sterować lub podglądać,
    > na co ona patrzy, nagrywać to itp. bez udziału innych urządzeń/sieci?
    > Naprawdę tak trudno to sobie wyobrazić? :-)

    No ale to tryb station.

  • 8. Data: 2016-08-02 11:52:33
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2016-08-02 01:36, Gil wrote:

    > No ale to tryb station.

    Nie. Podłączasz:

    komputer(station) --\
    komputer(station) --- AP/router --- kamera(station)
    komputer(station) --/

    albo

    komputer(station) --\
    komputer(station) --- kamera(AP)
    komputer(station) --/

    Teraz widzisz różnicę?

    --
    mrg

  • 9. Data: 2016-08-04 10:40:25
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-08-02 o 00:32, Gil pisze:
    > In article <nno0md$q2e$1@node1.news.atman.pl>, t...@t...pl says...

    > Trudno mi sobie wyobrazić sens AP w kamerce. Nie mogę tego skapować. Co
    > tam można podłączyć i w jakim celu?

    Trochę abstrahując, ogólnie technologie wireless zadomowiły się nie tylko
    w kamerkach ale i w prawdziwych kamerach.
    Mam na myśli na przykład takie bajery:
    http://nofilmschool.com/2015/04/these-powerful-apps-
    can-control-red-cameras-wirelessly-were-used-house-c
    ards

  • 10. Data: 2016-08-04 11:58:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wszystko pięknie, ale masz pojęcie o pojęciu "tłok w eterze"?
    Któryś z sąsiadów tak j...e w sieć 2,4 GHz (b/g/n) routerem lub telewizorem, że mysz
    wi-fi przestaje pracować i co chwila słuchawka BT się rozłącza.

    -----