  • 1. Data: 2011-07-25 12:09:48
    Temat: Tuner DVB-T trzeba kupić
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Ostatnio jako nieco kumaty otrzymałem rodzinne zlecenie by kupić tuner
    DVB-T do odbiornika TV. No to mam prośbę - jeśli ktoś się zna na rzeczy
    niech powie co wchodzi w grę do 100zł? I czego unikać?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2011-07-25 12:52:41
    Temat: Re: Tuner DVB-T trzeba kupić
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Ostatnio jako nieco kumaty otrzymałem rodzinne zlecenie by kupić tuner
    > DVB-T do odbiornika TV. No to mam prośbę - jeśli ktoś się zna na rzeczy
    > niech powie co wchodzi w grę do 100zł? I czego unikać?

    Poczytaj:
    http://forum.emitel.pl/viewforum.php?f=36&sid=5cfab5
    ff1071952b2d78b2ffa0926df4
    W tej cenie to o ile się nie mylę najlepiej wypada Signal HD-507.