  • 1. Data: 2019-06-12 02:04:18
    Temat: Tuner combo
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Tuner Cabletech combo, konwerter monoblok na Astrę i Hotbirda. Odbieram
    kanał z Hotbirda, przełączam na Astrę i mam komunikat - brak sygnału.
    Wyłączam i po chwili włączam tuner i mam odbiór kanałów z Astry, za to
    Hodbirdowe - brak sygnału. Wyłączam/włączam są Hodbirdy, a nie ma Astry. Co
    to za cuda? O co może chodzic?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-06-12 10:21:30
    Temat: Re: Tuner combo
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 12-06-2019 o 02:04, Kamil pisze:
> [...]
    > Wyłączam i po chwili włączam tuner i mam odbiór kanałów z Astry, za to
    > Hodbirdowe - brak sygnału. Wyłączam/włączam są Hodbirdy, a nie ma Astry.

    Przełączanie sygnałem DiseqC szwankuje. Ale nie wiadomo czy to konwerter
    się nie przełącza, czy tuner ma problem z wysyłaniem poleceń.

    yabba

  • 3. Data: 2019-06-17 15:31:06
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

    > Przełączanie sygnałem DiseqC szwankuje. Ale nie wiadomo czy to konwerter
    > się nie przełącza, czy tuner ma problem z wysyłaniem poleceń.

    Dzięki za odpowiedź. Zmieniłem tuner i działa, czyli ten poprzedni jest
    wadliwy. Tyle, ze ten teraz podłączony ma kretyńskie oprogramowanie.
    Ustawienie listy w swojej kolejności to droga przez mękę i nie działa
    automatyczne skalowanie 4:3/16:9. Czy ktoś z kolegów mógłby polecić
    sprawdzony tuner, w którym wszystko działa jak należy? W tym co teraz mam
    nie można nawet kanałów satelitarnych uszeregować z naziemnymi. A jak
    przełączę na DVB-t to powrót do satelitarnych wymaga niesamowitych
    wygibasów. Tunet to Opcicum HD X405 combo. Czy współcześni programiści tego
    sprzętu to banda kretynów?