  • 1. Data: 2016-05-26 10:55:38
    Temat: Turystyk do 12 tys
    Od: gogu <g-o-g-u@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam!

    Przymierzam się do kupna kolejnego motocykla. 5 lat jeździłem na XJ 600S.
    Szczerzę jestem zainteresowany Hondą VFR 800 (wersja z 2002 roku+), jednak
    ciężko znaleźć w mojej okolicy (do 200km od Bydgoszczy) coś w dobrym
    stanie za te 12 tys.

    Dlatego też moje pytanie - co jeszcze polecacie z kategorii
    sportowo-turystycznych? Czego szukam?

    - wygodny motocykl
    - owiewki
    - możliwość zamocowania odczepianych kufrów.
    - w miarę niskie spalanie
    - moc powyżej 100 KM
    - 2000+ rok
    - brak kwadratowych, kanciatych elementów w wyglądzie

    Jakie jeszcze modele (prócz VFR-ki) możecie mi polecić?

    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2016-05-26 16:20:06
    Temat: Re: Turystyk do 12 tys
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    > Dlatego też moje pytanie - co jeszcze polecacie z kategorii
    > sportowo-turystycznych? Czego szukam?

    Polecam dużego Horneta
    http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu
    =99

    Co prawda ma pewne ograniczenia - wysoko poprowadzone dwa wydechy, ale na
    upartego po zamocowaniu owiewki turystycznej jest to genialna maszyna do
    turystyki, do tego prawie bezobsługowa.

    --
    Drzewo
    http://www.moto-opinie.info