  • 1. Data: 2020-02-26 20:11:24
    Temat: [Twizy] Dlaczego Twizy tyle kosztuje?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@youtube.com/aax

    Składanie małego autka

  • 2. Data: 2020-02-27 00:01:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kosztuje tyle ile są skłonni zapłacić ludzie którzy chcą go mieć. Jeśli rocznie 25
    milionów ludzi chciało by mieć Twizy za 10% dzisiejszej ceny to by kosztował 10%
    dzisiejszej ceny albo by go nie było. Taka ciekawostka. Koncern Kałasznikow produkuje
    takiego trochę większego "Twizy". Wchodzą do niego 4 osoby i rozpędza się do 80/h.

  • 3. Data: 2020-02-27 00:35:47
    Temat: Re: [Twizy] Dlaczego Twizy tyle kosztuje?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-27 00:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > Kosztuje tyle ile są skłonni zapłacić ludzie którzy chcą go mieć. Jeśli rocznie 25
    milionów ludzi chciało by mieć Twizy za 10% dzisiejszej ceny to by kosztował 10%
    dzisiejszej ceny albo by go nie było.

    Roczna sprzedaż w Chinach.

    > Taka ciekawostka. Koncern Kałasznikow produkuje takiego trochę większego "Twizy".
    Wchodzą do niego 4 osoby i rozpędza się do 80/h.

    A Twizy 2 osoby i rozpędza się do 90. Co z tego?

  • 4. Data: 2020-02-27 00:42:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    25 milionów Twizy sprzedają w Chinach? To ze dwa na sekundę musieli by robić.

  • 5. Data: 2020-02-27 03:07:51
    Od: andal <a...@a...org>

    On Wed, 26 Feb 2020 15:42:52 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

    > 25 milionów Twizy sprzedają w Chinach? To ze dwa na sekundę musieli by
    > robić.

    sprawdz swoje obliczenia

    nie wiem na ile im sie poprawilo ekonomicznie, w 1964 siedzialem w
    areszcie bo sprzeciwilem sie politrukowi w wojsku ktorytwierdzil ze jak
    kitajce przyjda to nas czapkami przykryja, powiedzialem mu ze u nich
    jedna czapka na stu

  • 6. Data: 2020-02-27 15:04:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie liczyłem, szacowalem. A co za mało czy za dużo?

  • 7. Data: 2020-02-27 18:38:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-27 00:42, Zenek Kapelinder wrote:
    > 25 milionów Twizy sprzedają w Chinach? To ze dwa na sekundę musieli by robić.

    Wszystkich samochodów. Więc .. jest zupełnie nieprawdopodobnym by
    jakakolwiek marka osiągnęła taki sukces więc i twoje spekulacje też nie
    mają sensu.

    A tytuł jest po to by zauważyć jak to Twizy jest produkowane. Z czego
    się składa. Podyskutować sobie np o tym ile mógłby kosztować podobny
    samochód gdybyśmy naprawdę chcieli go produkować a nie tylko przytulić kasę.

  • 8. Data: 2020-02-28 13:22:10
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    > A tytuł jest po to by zauważyć jak to Twizy jest produkowane. Z czego się
    > składa. Podyskutować sobie np o tym ile mógłby kosztować podobny samochód
    > gdybyśmy naprawdę chcieli go produkować a nie tylko przytulić kasę.

    Ale to jest taki samochód jak z monocykla rower, czyli "gówno jakieś".