  • 11. Data: 2020-03-23 11:59:34
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-23 o 07:59, Budzik pisze:

    > No i srednio z tego zalecenia korzysta.

    Nie ma obowiązku korzystania z zalecenia.

    > Ja jeszcze rozumiem do lasu isc pobiegac (tylko dlaczego miejscami lasy
    > zamykaja?) ale zeby parami do sklepu chodzic?

    Młody jesteś to i nie pojmujesz.
    Jak z kimś sypiasz to i tak się wzajemnie zarazicie.
    Więc nie ma sensu chodzić do sklepu oddzielnie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2020-03-23 14:23:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 11:59, RadoslawF pisze:
    > Młody jesteś to i nie pojmujesz.
    > Jak z kimś sypiasz to i tak się wzajemnie zarazicie.
    > Więc nie ma sensu chodzić do sklepu oddzielnie.

    Oj Radosław Radosław ;-)

    Jak pójdzie dwoje to mają szansę zarazić 100% więcej ludzi.

    A wiesz że wirus się inkubuje przez 4 dni?

    Tyle trąbią w mediach ...

    Jak widać zalecenie trzeba koniecznie przekształcić w OBOWIĄZEK pod karą
    grzywny 30 tys.

    Żarty się skończyły

  • 13. Data: 2020-03-23 14:34:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-03-2020 o 14:23, z pisze:

    > Oj Radosław Radosław ;-)
    >
    > Jak pójdzie dwoje to mają szansę zarazić 100% więcej ludzi.

    Niekoniecznie, jak wszędzie ruszają się razem i pracują z domu, to tyle
    samo.

  • 14. Data: 2020-03-23 15:11:52
    Od: z <...@...pl>

    O następny ;-)

    Przecież wydychają 2 x więcej a i zasięg jest większy bo wydychają z
    dwóch różnych punktów gębowych ;-)

  • 15. Data: 2020-03-23 15:35:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-23 o 15:11, z pisze:

    > O następny ;-)
    >
    > Przecież wydychają 2 x więcej a i zasięg jest większy bo wydychają z
    > dwóch różnych punktów gębowych ;-)

    Taka sama prawda jak kara 30 tyś za nie podporządkowanie się
    zaleceniom.

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2020-03-23 15:44:03
    Od: z <...@...pl>

    Skoro nie wierzysz lekarzom... to i może szczepionek nie przyjmujesz? ;-)

  • 17. Data: 2020-03-23 16:40:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e77fd78$0$514$6...@n...neostrada.pl

    > Do tej pory mam drobne kłopoty z oddychaniem,
    > ale IMO Covid-19 mnie nie pokonał. ;)

    > Miałem:
    > - kłopoty z myśleniem
    > - senność (wyższą niż zazwyczaj)
    > - nietolerancję wysiłku (wyższą niż zazwyczaj)
    > - gorączkę
    > - duszności
    > - kaszel
    > - dreszcze
    > - pociłem się potwornie...
    + - pocenie potworne
    - nudności
    - rozwolnienia i biegunkę

    > Nadal czuję się gorzej niż zazwyczaj,
    > a zazwyczaj w Białymstoku czuję się źle...

    Nadal mam ,,problemy żołądkowe'' i z trudem mówię z powodu chrypki...
    Często mam chrypkę, ale teraz mam szczególnie silną...
    [mam nadzieję jednak, że umrę z innego powodu -- niż C-19]

    -=-

    > Celuję w Maxcom 428... Tym razem bez klapki.

    > https://www.maxcom.pl/pl/telefony-dla-seniorow/216-m
    axcom-comfort-mm428-5908235973630.html#/11-kolor-cza
    rny

    > Nie ma BT i nie ma camerki.

    Qpiłem dwa -- Maxcom_428 i Maxcom_136. 136 ma BT...
    Oba mają ,,szybkie wybieranie''. Teraz czekam
    cierpliwie na dostawę...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2020-03-23 16:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Nie ma obowiązku korzystania z zalecenia.

    W sumie to nie wiem.
    Dzis po moim parku jezdziła straz miejska z hasłem: prosze sie rozejsc a
    w parku moze 5 osób...
    Nie rozumeim tego - siedzenie w domu na pewno nie jest zdrowsze.

    > Młody jesteś to i nie pojmujesz.

    Radziu, no buziak za taki komplement!
    Mlody!!!!! Tak sie czuje - jak młody buuukkkk ;-D

    > Jak z kimś sypiasz to i tak się wzajemnie zarazicie.
    > Więc nie ma sensu chodzić do sklepu oddzielnie.

    I nie ma znaczenia ze dotykaja 2 x wiecej klamek, dwa razy wiecej gadaja,
    wydychaja etc. Rozumiem.
    Ja juz pomijam ze ciagle widze mlodziez grajacą w piłke czy wychodzaca z
    psami, gadajacych pod blokiem i jakies mam takie przeczucia ze oni ze
    soba nie sypiaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 18. Data: 2020-03-23 16:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Istnieją lepsze metody śledzenia:
    >
    > https://www.rp.pl/Prawo-karne/306219912-Dozor-elektr
    oniczny-zerwa
    > nie-bransolety-jak-ucieczka-z-kryminalu.html

    To prawda. Ale co to ma wspolnego z telefonem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 20. Data: 2020-03-23 19:04:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    oniczny-zerwa

    > To prawda. Ale co to ma wspolnego z telefonem?

    Nie urządzenie jest wspólne, ale wspólna jest funkcja -- śledzenie.

    --