  • 11. Data: 2023-11-08 11:16:35
    Temat: Re: Tylko Internet
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 10:45, Cavallino pisze:

    > Więc dobrze byłoby zacząć od ustalenia ile faktycznie potrzebuje.
    > A dopiero potem szukać minimalnej ceny.

    On tego nie wie, no to muszę pomyśleć za niego. Nigdy się nie
    interesowałem ile ja zużywam w domu, ale teraz patrzę z 30 dni 171 GB.
    Czyli tyle co on będzie miał. No to ma aż nadto.

    > Ta wydaje się sensowna, jeśli akurat Orange u niego działa.
    > Chyba że potrzebuje dużo mniej i chce mu się cebulić z przenoszeniem
    > numeru co miesiąc lub kilka.

    Nie, nie. To osoba, która co najwyżej zapłaci Blikiem, nie korzysta z
    kas samoobsługowych, płaci rachunki w jakiej dziupli.

    > Można potem kupić nowy starter i liczyć że promocja nadal będzie.

    Jak wyżej, to bym ja musiał tego pilnować. :)

    > Ano właśnie.
    > Trzeba ustalić priorytety na wejściu.

    To już wiem. Te 167 MB za 299 zł wystarczy. Jedynie cena pozostaje. Ale
    czy coś może być tańszego, bez kombinacji? Teraz po tym wątku wydaje
    się, że to dla niego chyba super rozwiązanie.

    Robert

  • 12. Data: 2023-11-08 11:37:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > On tego nie wie, no to muszę pomyśleć za niego. Nigdy się nie
    > interesowałem ile ja zużywam w domu, ale teraz patrzę z 30 dni 171 GB.

    To ma być podstawowy net do domu, czy co Wy z nim robicie?

    Mnie wystarcza po 10 GB miesięcznie, bo i tak wiszę na światłowodzie z
    kablówki i wifi.

    > To już wiem. Te 167 MB za 299 zł wystarczy. Jedynie cena pozostaje. Ale
    > czy coś może być tańszego, bez kombinacji?

    Wątpię.
    Chyba że nju, albo jakiś abo firmowy dla kilku osób, wtedy dzielisz pulę.

    Ale to chyba też nie takie ilości.

    >Teraz po tym wątku wydaje
    > się, że to dla niego chyba super rozwiązanie.

    Też mi się tak wydaje.

  • 13. Data: 2023-11-08 11:56:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 11:37, Cavallino pisze:

    > To ma być podstawowy net do domu, czy co Wy z nim robicie?

    Tak, podstawowy net do domu i zagrody.

    > Mnie wystarcza po 10 GB miesięcznie, bo i tak wiszę na światłowodzie z
    > kablówki i wifi.

    Ale on jest po drugiej stronie ulicy i tam nie ma światłowodu. Netia za
    przyłączenie 10 kzł chciała.

    > Wątpię.
    > Chyba że nju, albo jakiś abo firmowy dla kilku osób, wtedy dzielisz pulę.
    >
    > Ale to chyba też nie takie ilości.

    Zbyt skomplikowane dla niego.

    > Też mi się tak wydaje.

    No to wszystko jasne, dzięki za zainteresowanie.

    Robert

  • 14. Data: 2023-11-08 12:16:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Tak, podstawowy net do domu i zagrody.

    Koniecznie sprawdzić przed zakupem za 300 zł, czy zasięg z Orange jakiś
    jest i czy net się nie rwie.

    Ja nie mam dobrych doświadczeń z podstawowym netem branym z komórki,
    zwłaszcza w przypadku Orange.
    Mam z nim tego typu problem na letnisku, w jednym pomieszczeniu działa,
    a w innych jest na granicy zasięgu i wydajność jest z tego tytułu słaba.

  • 15. Data: 2023-11-08 12:44:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 12:16, Cavallino pisze:

    > Koniecznie sprawdzić przed zakupem za 300 zł, czy zasięg z Orange jakiś
    > jest i czy net się nie rwie.

    Tylko jak? Ja mam Plusa, ob teraz jakiś T-Mobile? Nawet jak kogoś z
    Orange znajdzie to w 5 min nie sprawdzi (ja będą musiał).

    Niby jest 14 dni na odstąpienie, ale czy po rejestracji karty, którą
    trzeba dokonać jak przyjdzie.

> [...]
    > Mam z nim tego typu problem na letnisku, w jednym pomieszczeniu działa,
    > a w innych jest na granicy zasięgu i wydajność jest z tego tytułu słaba.

    Pewnie zależy od miejsca. Najwyżej kupi router z antenką.

    Robert

  • 16. Data: 2023-11-08 12:54:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Tylko jak?

    Zainwestować 5 zł w inny, zwykły cenowo starter i zobaczyć jak działa net.

    >Ja mam Plusa, ob teraz jakiś T-Mobile? Nawet jak kogoś z
    > Orange znajdzie to w 5 min nie sprawdzi (ja będą musiał).

    Wolisz kazać mu wydać 300 zł i wtedy się przekonać, że nie działa u niego?

    > Pewnie zależy od miejsca. Najwyżej kupi router z antenką.

    Może nie wystarczyć.
    To by dopiero była wtopa cenowa, gdyby miała uwzględniać koszt tego typu
    walk.

  • 17. Data: 2023-11-09 08:14:44
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Akurat Play billboardy rozwiesza z podobną ofertą (400 GB/mies.?), może sprawdź.
    I przy okazji zdaj relację.

    -----

  • 18. Data: 2023-11-09 09:43:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 09.11.2023 o 08:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Akurat Play billboardy rozwiesza z podobną ofertą (400 GB/mies.?), może
    > sprawdź.
    > I przy okazji zdaj relację.

    Już wydałem sąsiada 299 zł. :)

    Patrzę na tę ofertę Play-a. I nie zagłębiając się w regulamin, gdzie
    bywają haczyki, to widzę 45 zł/msc.
    Play 0,1125 zł/GB 540 zł/rok 400 GB/msc
    Orange 0,1495 zł/Gb 299zł/rok 167 GB/msc

    Robert

  • 19. Data: 2023-11-22 10:23:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Już wydałem sąsiada 299 zł.

    Czekał i czekał na kartę z Orange i się nie doczekał.
    Zwrócili pieniądze na konto.
    Ponoć nic nie napisali, jedynie jak sprawdza status, to "anulowano".

    Robert