  • 91. Data: 2013-06-23 13:47:56
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 13:44, DoQ pisze:

    > Dlaczego uważasz, że powinienem zwierzać się alkoholikowi?

    Wypytujesz innych jak by się zachowali będąc uczestnikami zdarzenia
    drogowego. A z dyskusji wynika, ze miałbyś co opowiedzieć o zdarzeniu
    którego byłeś nie tylko uczestnikiem ale i sprawcą.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 92. Data: 2013-06-23 13:49:22
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 13:32:24 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Doczytałeś do końca?

    Oczywiście, ale po stwierdzeniu że zmiana pasa ruchu jest zwyczajnym
    manewrem postanowiłem reszty nie cytować.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 93. Data: 2013-06-23 13:49:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 13:50:54 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Nie widzę potrzeby odpowiadania jakiemuś nawalonemu typowi, który
    > ubzdurał sobie,że trącam rowerzystów świadomie w wyniku agresji.

    już nie wiesz co sma napisałeś? przypomnę Ci
    [From: DoQ <p...@d...gmail.com>]
    [Date: Sun, 23 Jun 2013 12:38:49 +0200]
    > zrobiłes cos z tym?

    Tak, kilku już trąciłem lusterkiem.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2013-06-23 13:50:54
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

  • 95. Data: 2013-06-23 13:53:49
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 13:47, masti pisze:

    > wijesz się. Chlapnąłeś coś i teraz nie umiesz się z tego wycofać. A Twoje
    > niby argumenty są gorzej niż żenujące.

    Tak, trafiłem lusterkiem nawalonego debila, który jechał po ciemku nic
    mu się nie stało. Tak zgarnęła go policja. Nie nie miałem żadnych szkód.
    Wystarczy czy masz zamiar dalej popiardywać?

  • 96. Data: 2013-06-23 13:58:10
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 13:50, DoQ pisze:

    > Nie widzę potrzeby odpowiadania jakiemuś nawalonemu typowi, który
    > ubzdurał sobie,że trącam rowerzystów świadomie w wyniku agresji.

    No, ale co robiłeś po potraceniu ich?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 97. Data: 2013-06-23 14:00:45
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 13:58, Mario pisze:

    > No, ale co robiłeś po potraceniu ich?

    Dobijałem z AK46 i zjadałem na kolację.

  • 98. Data: 2013-06-23 14:03:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 14:06:33 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Serio? Turlanie się po nieoświetlonej szosie rowerem, obok siebie,
    > środkiem jezdni nie jest utrudnianiem przejazdu i ryzykowaniem
    > najechania? Skąd wy się bierzecie?

    od kiedy kierowca moze poruszać sie z prędkością uniemozliwiającą
    zatrzymanie się lub ominięcie przeszkody na drodze?

  • 99. Data: 2013-06-23 14:04:04
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.06.2013 12:04, t? wrote:

    > Może się nie spodziewał, ze w środku nocy jakiś idiota będzie jechał po
    > środku pasa rowerem?

    Wiesz, różne rzeczy bywają na drogach.

    Rowerzyści poza zabudowanym spowodowali 260 wypadków. Najechanie na
    zwierzę - 149, dziura, wybój, garb - 70, unieruchomiony pojazd 437.

    > On nie wyprzedzał, tylko starał się uniknąć
    > najechania na tego debila. Ten rowerzysta-debil powinien postawić mu za
    > to pomnik i podziękować jego rodzinie, że żyje.

    Byłeś tam i widziałeś? Bo znając zachowanie kierowców to równie dobrze
    rowerzystka na środku pasa może być wymówką.

> [...]

    godzinie drugiej w nocy ciężko, żeby utrudniali. Tylko kierowca musi
    jechać z rozsądną prędkością - ten jak widać tego nie zrobił.

    (dane za 2010, bo akurat te miałem pod ręką)

    Michoo

  • 100. Data: 2013-06-23 14:04:52
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Sun, 23 Jun 2013 13:53:49 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:
> [...]
    szkód.
    > Wystarczy czy masz zamiar dalej popiardywać?

    A reszta "potrąconych"? Tu jest jeden a pisałeś o kilku
    --
    Pozdro
    Tadzik