  • 1. Data: 2018-12-09 08:34:48
    Temat: Re: UEFI
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Odkryłem że jednak można wyświetlić boot menu przy starcie kompa
    > (https://tinypic.pl/q3hdu8s57yto). Po prostu za późno naciskałem ten
    > cholerny F8. Trzeba to zrobić w sekundzie po włączeniu kompa i trzeba
    > trzymać F8 do skutku. Ale to i tak do d... bo w wyświetlonych opcjach
    > nie ma ani napędu optycznego z włożoną płytą z OS-em ani pendrajwa który
    > też tkwi w gnieździe i jest butowalny.

    Musisz sobie najpierw w Biosie ustawic co ma bootować jako pierwsze,
    drugie i trzecie.
    Sprawdż jakie masz w Biosie napędy.
    Na moim komputerze do boot settings wchodzę klawiszem Esc. F8 to do
    trybu awaryjnego, ale jak komputer dobrze działa to się w to nie wejdzie.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-12-09 10:39:23
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Wiadomo nie od dziś że Animka ma problemy z myśleniem. Animko, jak mogę
    > ustawić kolejność butowania skoro nie istnieją potrzebne pozycje? I jest
    > tylko jedna pozycja?

    Włożysz pendriva do no. odzyskiwania systemu to Ci sę pokaże jako inna
    pozycja na liście.

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-12-09 11:52:28
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-12-09 12:22:07
    Temat: UEFI
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Niedawno kupiłem sobie płytę z UEFI (Asus H97M-PLUS). Psim swędem udało
    mi się zainstalować na niej Minta. Ale do dziś nie odkryłem jak ten komp
    zabutować z DVD czy pendrajwa. Nie ma żadnego boot menu pod F8 czy
    czegoś w tym rodzaju :) Przeglądam ten efi i też nijak nie widzę gdzie
    grzebnąć :) Ktoś to przerabiał i już wie to niech da cynk :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-12-09 13:48:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-09, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > czegoś w tym rodzaju :) Przeglądam ten efi i też nijak nie widzę gdzie
    > grzebnąć :) Ktoś to przerabiał i już wie to niech da cynk :)

    Normalnie po niaciśnieciu DEL powinieneś wejśc w setup i powinna być
    zakładka "boot menu". W zależności jak ten bios jest tam napisany, albo
    będzie opcja bootowania z napędu optycznego czy pendrajwa (jak odpalisz
    kompa z wsadzonym to może nawet być na liście konkretny) - wtedy ustaw
    to sobie przed dyskiem twardym. Może też być cała sekcja zatytułowana
    "boot override" co będzie miało podobną funkcjonalośc jak F8, tyle że
    odpalane spod tego setupu.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2018-12-09 16:54:43
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

> [...]
    > to sobie przed dyskiem twardym. Może też być cała sekcja zatytułowana
    > "boot override" co będzie miało podobną funkcjonalośc jak F8, tyle że

    Ja jak mam laptopa Lenovo to aby wejść do setupu muszę przyciskać
    igiełką. nie da się wejść przez klawiaturę.

  • 7. Data: 2018-12-09 17:06:05
    Od: 2late <d...@w...pl>

  • 8. Data: 2018-12-09 17:13:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 09 Dec 2018 12:48:47 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > to sobie przed dyskiem twardym. Może też być cała sekcja zatytułowana
    > "boot override" co będzie miało podobną funkcjonalośc jak F8, tyle że

    Masz tu zdjęcie mojego "boot menu" :) Konia z rzędem temu co wie
    dlaczego mam jakieś 4 wpisy skoro mam jeden system, co one znaczą i
    dlaczego nie ma np. napędu DVD.
    https://tinypic.pl/8ub8u5grv618
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2018-12-09 17:43:50
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 9 Dec 2018 12:22:07 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    Eee, są filmiki na necie jak to zrobić, z 2014 roku, nie pomagają?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 10. Data: 2018-12-09 18:53:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>