  • 1. Data: 2013-08-06 00:35:15
    Temat: UFG i jakiś dziwny wpis
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Kilka lat temu zdarzył sie wypadek.
    Wina ewidentnie po drugiej stronie. Wypłacone odszkodowanie.

    Dziś rozmawiałem z jednym z ubezpieczycieli aby przenieśc polisę.
    Okazuje sie, ze w dacie tamtego wypadku jest wpis w UFG, jakoby coś było
    naprawiane z naszego OC.

    Podjechałem do obecnego i ujednocześnie ówczesnego ubezpieczyciela z
    którego niby miało być wypłacone i on potwierdza maks zniżki.

    Pytanie:
    - skąd mogł wziąc sie taki wpis w UFG?
    - jak to zweryfikować? Można samodzielnie czy lepiej przez ubezpieczyciela?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 2. Data: 2013-08-06 01:15:36
    Temat: Re: UFG i jakiś dziwny wpis
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 5 Aug 2013 22:35:15 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Pytanie:
    > - skąd mogł wziąc sie taki wpis w UFG?

    Ubezpieczyciele tam chyba mogą wpisywać z zasady co chcą.
    Mógł się po prostu ktoś pomylić.

    > - jak to zweryfikować? Można samodzielnie czy lepiej przez ubezpieczyciela?

    http://www.ufg.pl/web/guest/wyjasnianie-niezgodnosci
    -danych

    Pytanie jeszcze czy ten ubezpieczyciel miał te dane z bazy UFG, czy jakiś
    prywatnych baz ubezpieczycieli?

  • 3. Data: 2013-08-06 03:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ubezpieczyciele tam chyba mogą wpisywać z zasady co chcą.
    > Mógł się po prostu ktoś pomylić.

    No niby tak.
    Tylko w PZU nic o tym nie wiedzą.

    > http://www.ufg.pl/web/guest/wyjasnianie-niezgodnosci
    -danych

    > Pytanie jeszcze czy ten ubezpieczyciel miał te dane z bazy UFG, czy
    > jakiś prywatnych baz ubezpieczycieli?

    Podrążę jeszcze.
    Moze jak zwykle, diabeł tkwi w szczegołach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.