  • 1. Data: 2013-06-17 09:40:36
    Temat: UKE - problem ze sprawozdaniem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    UKE twierdzi, że nie dostało sprawozdania za 2010 rok.

    Niestety, nie mam potwierdzenia za 2010 r., ale w 2012 złożyłem pismo o treści
    +/- "do dnia dzisiejszego firma nie podjęła działalności w/w zakresie" itd.

    Wg UKE -- to nie była informacja za 2010 r., a także należało złożyć tzw.
    "sprawozdanie zerowe", czyli jakiś formularz wypełniony zerami.

    I tu pytanie czy UKE ma rację, czy jednak w przypadku nie podjęcia działalności
    powinna wystarczyć informacja jak wyżej -- o nie podjęciu tejże działalności.