  • 1. Data: 2019-10-22 22:30:49
    Temat: UMIDIGI F2
    Od: k...@g...com

    Takie cudo znalazłem... prawie wszystkie pasma LTE, 6GB/128GB, 5150mAh, NFC, dual-sim
    4G, MTK Helio P70 - praktycznie telefon wszystkomajacy za $200. Poprzednik - F1 -
    miał dość pozytywne recenzje.

    Dlaczego ten, oprócz ceny? Warunki konieczne:
    - gniazdo 3.5mm
    - czytnik linii nie z tyłu (poroniony pomysł) - idealnie przód, ale nie ma to nie
    ma, co zrobić
    - czysty android
    - global band
    - USB-C

    Poprzednio miałem Moto X4 (byłem BARDZO zadowolony oprócz tego że bluetooth mi źle
    działał w aucie a po wymuszonej aktualizacji androida nie da się nagrywać rozmów) -
    niestety motorola stłukła się, obecnie LG G6 i jestem bardzo niezadowolony - mimo
    lepszej specyfikacji od X4, telefon jest bardzo wolny (zwłaszcza mapy) no i ten
    skaner z tyłu - denerwuje gdy telefon leży na stole i trzeba go podnieść, albo jest
    zamontowany w uchwycie (dramat!).

    Zastanawiam się tylko czy ten nie ma niedoróbek. Np. czy boczny skaner palca można po
    prostu "wcisnąć" jak przycisk jeśli jestem np. w rękawiczkach i odblokować wzorkiem.
    Czy jest jakaś metoda na nagrywanie rozmów (choćby przez roota) - to android 10.
    Procesor Mediatek nie słynie z szybkości ale raczej nie powinien zamulać?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-10-22 22:49:18
    Temat: Re: UM1DIGI FZ
    Od: FCK EUdSSR - FCK banana union <a...@i...invalid>

    k...@g...com wrote:
    > Takie cudo znalazłem

    Nastepny co nawet nie potrafi dupy podetrzec!

    Tu jest papier toaletowy http://bit.ly/33NJzfs

    oraz instrukcje na forach "jak to sie je"!

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 3. Data: 2019-10-23 19:09:37
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 22.10.2019 o 22:30, k...@g...com pisze:
> [...]
    android 10. Procesor Mediatek nie słynie z szybkości ale raczej nie powinien zamulać?

    Teoretycznie jest nagrywanie rozmów, teoretycznie bo autorzy takich
    programów zapewniają że działają. Jednak wypróbowanie kilku takich
    programików z Sklepu tej teorii zaprzecza. O ile mój głos słychać głośno
    i wyraźnie, tak już głos rozmówcy jest bardzo kiepskiej jakości. Myślę
    jednak że skoro w ogóle można rozmowy nagrywać to tylko kwestia czasu aż
    pokaże się sprawny program do nagrywania.

    I tak z ciekawości - po co Ci coś takiego jak czytnik linii czy usb-c w
    telefonie?

  • 4. Data: 2019-10-23 22:37:01
    Od: k...@g...com

    On Wednesday, October 23, 2019 at 1:09:41 PM UTC-4, Trybun wrote:
    > I tak z ciekawości - po co Ci coś takiego jak czytnik linii czy usb-c w
    > telefonie?

    Dobry czytnik linii przyspiesza prace, przekonałem się do tego. Mogłoby nie być,
    gdyby dalej był fizyczny (klikający) przycisk z przodu lub z boku, no ale nie ma.
    USB-C ponieważ wymienilem już kable pod to, jest wygodniejsze, a 'stare' USB jest
    raczej charakterystyczne dla sprzętu sprzed paru lat, a tego tez chcę uniknąć. (z
    drugiej strony: mógłbym wrócić do czegoś starego, galaxy S5 mini był super i są dalej
    do kupienia nowe... ale to chyba jednak droga donikąd). Tak więc raczej szukam kogoś
    kto używał tego Umidigi, bo co co innego recenzja (często opłacona) na internecie że
    "działa i wszystko idealnie" a co innego rzeczywiste użytkowanie.

    P.

  • 5. Data: 2019-10-24 13:22:34
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 23.10.2019 o 22:37, k...@g...com pisze:
> [...]
    "działa i wszystko idealnie" a co innego rzeczywiste użytkowanie.

    Stuk w ekran jeszcze szybszy, usb-c wygodniejsze, ale na tym opierać
    kryterium zakupu to już chyba przesada.

    Umidigi f2 to nowy produkt,. Czyli za wiele z netu się nie dowiesz.
    Oczywiście masz rację - nie ma co się sugerować recenzjami na zasadzie
    blogu bo to może być wypowiedź sponsorowana. Natomiast warto się
    zaznajomić z opiniami o sprzęcie na różnych forach dyskusyjnych.

  • 6. Data: 2019-10-24 21:35:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.10.2019 o 22:30, k...@g...com pisze:
    > Takie cudo znalazłem...
    > prawie wszystkie pasma LTE,

    mało potrzebne
    > 6GB/128GB,

    przerost formy nad treścią, wabik dla naiwnych
    > 5150mAh, taaa.

    jasne. a bateria waży? 150 gram?>> MTK Helio P70
    no i tu w zasadzie niewiele wiemy. trudniejsze modyfikacje, niby dobra
    wydajność, ale trudno wyczuć jak bardzo okupiona energią z baterii. ja
    bym się trzymał z daleka.

> [...]
    > - gniazdo 3.5mm
    > - czytnik linii nie z tyłu (poroniony pomysł) - idealnie przód, ale nie ma to nie

    poszukaj siobie uzywanego telefonu, albo leżaka magazynowego, którego
    zrecenzowano 200 razy. 200usd, to kupa kasy na używany telefon. Mi5
    spełnia warunki, ale jego czytnik lini papilarnych do najlepszych nie
    należy - masz recenzje.

    ToMasz

  • 7. Data: 2019-10-25 00:20:15
    Od: k...@g...com

    On Thursday, October 24, 2019 at 12:35:41 PM UTC-7, ToMasz wrote:
    > mało potrzebne

    to jest akurat kluczowe - na co dzień korzystam z sieci tmobile i sprint w USA,
    jeżdze także po Europie i Azji.

    > przerost formy nad treścią, wabik dla naiwnych

    flash - prawda, nie potrzebuję, ale 4+ G ramu nie zaszkodzi.
> [...]
    > zrecenzowano 200 razy. 200usd, to kupa kasy na używany telefon. Mi5
    > spełnia warunki, ale jego czytnik lini papilarnych do najlepszych nie

    No tylko właśnie jaki? Zarówno xiaomi jak i np. wszystkie Pixele mają ten zj**y
    czytnik/przycisk z tyłu. Ew. jakiś samsung S7/8, ale troche odstrasza mnie ich
    bloatware i tak jak pisałem, wolę gołego andka.

    P.

  • 8. Data: 2019-10-25 11:16:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.10.2019 o 00:20, k...@g...com pisze:

    > to jest akurat kluczowe - na co dzień korzystam z sieci tmobile i sprint w USA,
    jeżdze także po Europie i Azji.
    aaaa to inna sprawa. nie wiedziałem.

    > No tylko właśnie jaki? Zarówno xiaomi
    nie. mi5 i mi6 mają czytnik w "klawiszu" pod ekranem. ale zanim kupisz
    upewnij się jak działa. bo moich zniszczonych pracą mechanika lini
    papliarnych za pierwszym razem nie rozpoznaje. (w każdym razie ilośc
    błędów rozpoznania wyleczyła mnie z używania czytnika)

    jak i np. wszystkie Pixele mają ten zj**y czytnik/przycisk z tyłu. Ew.
    jakiś samsung S7/8, ale troche odstrasza mnie ich bloatware i tak jak
    pisałem, wolę gołego andka.
    no właśnie. tu może też pojechałęm po bandzie. i mi5 i mi6 z pudełka
    wychodzą z miui, który mnie doprowadza do szału. ale zupełnie legalnie
    można wgrać lineage, który jest takim właśnie golutkim androidem, nawet
    bez usług gogla. (znaczy trzeba samemu zdecydować jak wiele usług jest
    potrzebne i dograć stosowną paczkę)
    Ja znam tylko serię mi od xiaomi, wiec porada jest niepełna. ale
    poszukaj u innych producentów, czegoś dobrze zrecenzowanego. w każdym
    razie dla syna lat kilkanascie - kupiłbym wypasionego, nieznanego
    chińczyka. dla osoby dorosłej która pracuje telefonem - tylko coś
    sprawdzonego przez tysiące europejczyków.

    ToMasz

  • 9. Data: 2019-10-25 11:43:41
    Od: collie <c...@v...pl>

> [...]

    android 10. Procesor Mediatek nie słynie z szybkości ale raczej nie powinien zamulać?

    Kup Motorolę Moto G7 Power i po bólu dupy.
    Skaner palczasty i wzrokowy działa tak jak ma
    działać i można nagrywać ACR-em 31.1-unChained,
    choć to Android 9 Pie.

  • 10. Data: 2019-10-25 14:48:27
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 25.10.2019 o 11:43, collie pisze:
    > można nagrywać ACR-em 31.1-unChained,
    > choć to Android 9 Pie.

    Gdzie to cudo zdobyłeś? Wypróbowałem kilka innych programów z Sklepu a
    żaden nie daje nagrać rozmówcy w dobrej jakości.