  • 1. Data: 2016-01-10 22:09:10
    Temat: UNI-T UT61E - czy Chińczycy podrabiają Chińczyków ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Przeglądam internet w poszukiwaniu multimetrow z poprzedniego wątku.
    Narzekałem na UniT, ale przyznaje że mają najlepszą cenę w stosunku do
    możliwości. Brymen/Metex/Fluke nie łapią się.

    No dobrze, ale trafiłem również na ciekawostę:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=5700470974

    Niby ok, ale ...

    Na obudowie jest napis UT61E.

    Ale to nie może być prawda, bo prawdziwy UT61E wygląda tak:

    http://www.gotronik.pl/img/ut61e.jpg

    Zwracam uwagę na zasadniczą rożnicę w liczbie cyfr wyświetlacza.

    UniT 61E powinien mieć maksymalne wskazanie 22000. Bez wątpienia ten z
    allegro tyle nie ma.

    Zerknąlem na aliexpress i trafiłem na jedną aukcję gdzie miernik z 4
    cyframi sprzedawany jest jako 61E. Pozostałe mają 6 cyfr.

    Pytanie: Czy UniT jest podrabiane lub też czy ktoś spotkał się z
    przypadkiem że niższe modele sprzedaje się jako wyższe? Jesli wpisać w
    gogole UT61D to znajdą sie dokładnie te 4 cyfrowe. Wygląda jak gdyby
    ktoś probował zmienić numer z D na E na szybce i sprzedać jako wyższy
    model. Literki w tym przypadku oznaczają inne parametry.

  • 2. Data: 2016-01-10 22:31:08
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > ktoś probował zmienić numer z D na E na szybce i sprzedać jako wyższy
    > model. Literki w tym przypadku oznaczają inne parametry.
    Mam UT60A i to jest g..o jakich mało, niestety jakieś 10 lat temu za to
    przepłaciłem. Jeżeli nadal szukasz to polecam to
    http://ndn.com.pl/multimetry-cyfrowe/1968-pc5000a-sa
    nwa-.html?search_query=pc5000&results=2

    używam w robocie, jest to naprawdę dobry i uniwersalny miernik.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2016-01-10 22:42:25
    Od: d...@g...com

    użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Pytanie: Czy UniT jest podrabiane

    http://uni-trend.com/UT61E.html

    Model E ma zakres 22000, niższe 6000/4000.

    Popatrz na zdjęcie na stronie unita model E, grafik
    poszedł na skróty.

  • 4. Data: 2016-01-10 22:52:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    janusz_k pisze tak:

> [...]
    nwa-.html?searc
    > h_query=pc5000&results=2
    >
    > używam w robocie, jest to naprawdę dobry i uniwersalny miernik.

    w NDN to żałują ludziom zdjęcia żeby się serwer czasem nie spocił? :)

    http://www.leon-instruments.pl/2011/12/sanwa-pc5000a
    .html

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-01-10 22:54:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-10 22:52, PiteR wrote:
> [...]

    Nie widzę autora powyższej linijki, bezposrednio widzę tylko post
    janusz_k. Czy to tylko u mnie (atman)?

  • 6. Data: 2016-01-10 23:00:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-10 22:42, d...@g...com wrote:
    > http://uni-trend.com/UT61E.html
    > Model E ma zakres 22000, niższe 6000/4000.

    Dokladnie, a na zdjęciu widać 61E i ma ewidentnie 4 cyfry.

    > Popatrz na zdjęcie na stronie unita model E, grafik
    > poszedł na skróty.

    Sugerujesz że zdjęcie na stronie uni-t nie jest prawdziwe tylko
    przerobione z lenistwa? To z allegro wygląda na prawdziwne, nie widze
    śladu przerabiania. Ma nawet na dole napis 22000 Counts DMM co jest
    niemożliwe z cyframi na wyswietlaczu.

  • 7. Data: 2016-01-11 00:38:32
    Od: Desper <p...@w...grzegorz.com>

    > Nie widzę autora powyższej linijki, bezposrednio widzę tylko post
    > janusz_k. Czy to tylko u mnie (atman)?

    U mnie też (atman). Dość częste zjawisko.

  • 8. Data: 2016-01-11 10:29:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Zwracam uwagę na zasadniczą rożnicę w liczbie cyfr wyświetlacza.
    >UniT 61E powinien mieć maksymalne wskazanie 22000. Bez wątpienia ten

    http://www.gotronik.pl/miernik-multimetr-ut61e-ut61e
    -p-414.html

    Zobacz na ostatnie zdjecie - pudelka.
    4 cyfry, Ampery, i ikonka lewym dolnym rogu ... ci z allegro wzieli
    fotke z pudelka ?
    A chinczycy sami nie wiedza co sprzedaja ?

    Dalej zobacz - miernik ma dokladnosci pomiary 0.1% lub gorsze. Jedynie
    czestotliwosci mierzy dokladniej.
    5 cyfr nie ma sensu ... a na tym z allegro dodatkowe zero sie jeszcze
    zmiesci. Ledwo co prawda.

> [...]
    >gdyby ktoś probował zmienić numer z D na E na szybce i sprzedać jako
    >wyższy model. Literki w tym przypadku oznaczają inne parametry.

    A to jeszcze inaczej - na pudelku jest "UT61 series", na fotce jesli
    dobrze widze - napis "4000 count", czyli nawet nie D, na szczycie
    zaznaczone "UT-61E".

    No i w tym momencie mam mieszane uczucia - Chinczyki od poczatku
    oszukali, czy w fabryce pomylili szybki, towar pojechal do Europy, czy
    nawet jeszcze w Chinach ktos odkryl pomylke, wiec sprzedali jako
    niepelnowartosciowy i trafil do Polski ...

    J.

  • 9. Data: 2016-01-11 14:45:10
    Od: Maciek <m...@p...com>

> [...]
    > ktoś probował zmienić numer z D na E na szybce i sprzedać jako wyższy
    > model. Literki w tym przypadku oznaczają inne parametry.

    Co na to sprzedawca z Allegro? Może wyjąć miernik z pudełka i włączyć,
    policzy cyfry i odpowie co widzi. Może Ci nawet wyśle zdjecie. Masz
    prawo pytać.
    Pudełka Uni-T są uniwersalne, np. mam UT50D i pudełko obejmuje wersje od
    "A" do "E". Przy "D" mam postawionego ptaszka. Zdjęcie na opakowaniu ma
    wyedytowane napisy nad wyświetlaczem, żeby było uniwersalne ale po
    przełączniku widać, że sfotografowano inny model, niż "D".

  • 10. Data: 2016-01-11 17:12:21
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Nie widzę autora powyższej linijki, bezposrednio widzę tylko post
    > janusz_k. Czy to tylko u mnie (atman)?

    Ja widzę, tutaj post Pitera: