  • 1. Data: 2018-05-14 11:34:26
    Temat: UPC mnie spamuje
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Dzwonią, odbieram, a tam katarynka 'proszę czekać na połączenie'.
    Popierdzieliło ich do reszty? ONI dzwonią, a JA mam czekać?

    MJ

  • 2. Data: 2018-05-14 12:15:21
    Temat: Re: UPC mnie spamuje
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > Dzwonią, odbieram, a tam katarynka 'proszę czekać na połączenie'.
    > Popierdzieliło ich do reszty?

    Najprawdopodobniej. Chociaż być może jeszcze coś nowego wymyślą.

    > ONI dzwonią, a JA mam czekać?

    Praktyka stosowana od wielu lat. Mamy do dyspozycji N telemarketerów,
    jeśli każdy z nich zacznie dzwonić dopiero po zakończeniu poprzedniego
    połączenia, to będzie musiał czekać aż ktoś podejmie rozmowę. Strata,
    bo ludziom na słuchawce nie płaci się za słuchanie "tuu, tuu, tuu...".

    Zatem automat wywołuje M połączeń (M>N), które czekają w kolejce.
    Dopiero gdy ktoś z drugiej strony połączenie przyjmjie, kierowane
    jest ono do wolnego telemarketera. Najwyraźniej ktoś ustawił zbyt
    duże M i robi się kolejka. Może to być siła przyzwyczajenia -- gdy
    w użyciu były telefony stacjonarne, to średni czas oczekiwania na
    odebranie połączenia był dużo dłuższy niż teraz. Trzeba było czekać
    aż ktoś przyczłapie się do aparatu.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-05-14 15:54:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Dzwonią, odbieram, a tam katarynka 'proszę czekać na połączenie'.
    >Popierdzieliło ich do reszty? ONI dzwonią, a JA mam czekać?

    Mowisz, ze lepiej jakby katarynki nie bylo ?

    Takie czasy, mamy duze call center, komputer wybiera numery, i laczy z
    pierwszym wolnym pracownikiem.
    Przy setce pracownikow czas oczekiwania powinien statystycznie z
    sekunde czy 2 wynosic.

    J.

  • 4. Data: 2018-05-14 18:07:19
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2018-05-14 o 11:34, Michał Jankowski pisze:
    > Dzwonią, odbieram, a tam katarynka 'proszę czekać na połączenie'.
    > Popierdzieliło ich do reszty? ONI dzwonią, a JA mam czekać?
    >
    >   MJ

    Najlepiej jest odbierać na milcząco:

    Ja: Halo?
    Marketer: Dzień dobry dzwonię z firmy xxxxxx. Zapewniamy wieczne życie i
    12 dziewic za jedyne 49,99 miesięcznie. Czy rozmawiam z osobą decydującą?
    (cisza)
    Marketer: Halo...?
    (cisza)
    Marketer: Halo?!?
    (cisza)
    Mark.... pit pit pit pit pit.

    Już nie dzwonią więcej.

  • 5. Data: 2018-05-14 18:35:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SnCu" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Marketer: Dzień dobry dzwonię z firmy xxxxxx. Zapewniamy wieczne
    >życie i 12 dziewic za jedyne 49,99 miesięcznie. Czy rozmawiam z osobą

    Jakis cienkich masz. Dzwonia.

    Na bezczelnego:
    -"prosze powiedziec szczegolowo" ... i odlozyc sluchawke, ale na stol,
    bez rozlaczania,
    -albo kolo radia.

    Swoja droga to moze sobie przygotowac gdzies dzwiek faxu - moze to ich
    zniecheci ...

    J.

  • 6. Data: 2018-05-14 23:20:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-05-14 o 15:54, J.F. pisze:

    > Przy setce pracownikow czas oczekiwania powinien statystycznie z sekunde
    > czy 2 wynosic.

    Ale nie wynosi. Raz czy dwa nawet specjalnie poczekałem kilka obrotów
    katarynki... Ale generalnie jak dzwoni do mnie taśma, to odkładam w
    momencie zorientowania się, że to nie człowiek. No sorry Winetu.

    MJ