  • 1. Data: 2017-09-06 22:00:40
    Temat: USB->Ethernet 100MBit
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Jak NIE kupic przelotki opartej o DM9601? O ile pamietam to scalak
    USB1.1 co brzmi komicznie w zestawieniu parametrów przelotki jako 100MBit.

    Może od czasu kiedy te przelotki kupowałem cos się zmieniło i już
    produkują poprawne, na USB2.0? Na niektorych jest napisane USB2.0 ale
    nie wiem czy to oznacza że mają taka prędkość czy tylko działają tam
    również.

    Moge prosić o rade co kupić aby nie wylądować z USB1.1? Sprzedawcy
    lokalni i zauralni wytrzeszczają oczy na takie pytania.

  • 2. Data: 2017-09-06 22:50:21
    Temat: Re: USB->Ethernet 100MBit
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Sebastian Biały" napisał:

    > Jak NIE kupic przelotki opartej o DM9601?

    Kupując przelotkę na np. ASIX AX88772

    > Moge prosić o rade co kupić aby nie wylądować z USB1.1?
    > Sprzedawcy lokalni i zauralni wytrzeszczają oczy na takie pytania.

    Może trzeba się wydostać z zaklętego kręgu "do 20 zł"? ;->
    Ostatecznie i tak wyjdzie taniej, niż "malutki PC z dwoma dziurkami" ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2017-09-06 22:55:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/6/2017 10:50 PM, JoteR wrote:
    > Kupując przelotkę na np. ASIX AX88772
    > Może trzeba się wydostać z zaklętego kręgu "do 20 zł"? ;->

    Jedna z moich przelotek kosztowała koło 50zł. Cena nie robi żadnej
    różnicy jesli chodzi o bebechy. Nie tak dawno chińczycy sprzedawali
    DM9601 jako USB3.0 - z niebieskim USB - i za jakieś $20. Mozna? Można!

  • 4. Data: 2017-09-06 23:11:54
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Sebastian Biały" napisał:

> [...]
    > jesli chodzi o bebechy. Nie tak dawno chińczycy sprzedawali DM9601 jako
    > USB3.0 - z niebieskim USB - i za jakieś $20. Mozna?

    Można też zerknąć do specyfikacji jakiegoś cywilizowanego producenta
    np. http://www.edimax.us/html/english/products/EU-4208.h
    tm
    a następnie w krajowe cenniki
    np. https://www.morele.net/karta-sieciowa-edimax-eu-4208
    -498456/
    i cieszyć się "przelotką" z chipsetem AX88772B za 37,35 PLN + przesyłka.
    Można? Można! ;->

    JoteR