  • 1. Data: 2012-09-23 22:28:40
    Temat: UWAGA na Waldemar Torba
    Od: a...@g...com

    Ostrzegam przed Panem Waldemarem Torba z Białej Podlaski. Pobiera zaliczki na poczet
    sprowadzenia samochodu ze Szwajcarii. Proponuje samochody których w rzeczywistości
    nie ma, okłamuje aż do momentu zorientowania się o tym fakcie przez kupującego, a
    następnie urywa kontakt. W efekcie brak pieniędzy, samochodu i kontaktu.

  • 2. Data: 2012-09-23 23:54:21
    Temat: Re: UWAGA na Waldemar Torba
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Pobiera zaliczki na poczet sprowadzenia samochodu ze Szwajcarii.

    A masz pokwitowanie? Jak nie, to nigdy nie płać zaliczki.

  • 3. Data: 2012-09-24 01:19:44
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2012-09-23 21:28, a...@g...com pisze:
> [...]
    kupującego, a następnie urywa kontakt. W efekcie brak pieniędzy, samochodu i

    Drogi Arkadiuszu, Tu raczej ludzie swiadomi, nie na takie baje sie
    dawali nabierac... ale jak ostrzegasz, to przesle rodzinie w okolicy
    podejrzanego ;)

    -- go!

  • 4. Data: 2012-09-24 17:32:52
    Od: PH <p...@...ustach.abo>

    W dniu 2012-09-23 22:28, a...@g...com pisze:
> [...]
    kupującego, a następnie urywa kontakt. W efekcie brak pieniędzy, samochodu i

    Co na to prokuratura której zgłosiłeś fakt oszustwa?

  • 5. Data: 2012-09-24 18:39:15
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 23 września 2012 22:28:40 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]
    kupującego, a następnie urywa kontakt. W efekcie brak pieniędzy, samochodu i

    Witam,
    Pokwitowanie właściwie umowę mam, sprawa obecnie jest prowadzona przez Policję i
    Prokuraturę. Ostrzeżenie miało na celu ustrzec inne osoby przed Panem Waldemarem
    Torba by nie dały się skusić na jego usługi