  • 1. Data: 2015-02-18 17:12:16
    Temat: Ubezbpiecznie samochodu na osobe bez PJ
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Osoba była wspolwlascicielem ponad 3 lata, jazda bezwypadkowa, ale nie
    ma prawa jazdy, teraz chce samochod na siebie ubezpieczyc. Czy beda sie
    liczyły zniżki?? Teraz powinno byc conajmniej 30%
    Dzwoniła jakas kobita z ubezpieczalni to powiedziala ze u nich sie nie
    da ubezpieczyc. Jak to jest ??

  • 2. Data: 2015-02-18 17:19:36
    Temat: Re: Ubezbpiecznie samochodu na osobe bez PJ
    Od: masti <g...@t...hell>

    MarekP wrote:

> [...]
    > liczyły zniżki?? Teraz powinno byc conajmniej 30%
    > Dzwoniła jakas kobita z ubezpieczalni to powiedziala ze u nich sie nie

    nie ma, że się nie da. Mają obowiązek ubezpieczyć.
    prawo jazdy nie jest konieczne do posiadania samochodu a więc i
    ubezpieczania.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-02-18 18:02:35
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 17:20:18 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To wszyscy wiedzą, Pytanie jest o sposób naliczania zniżek.

  • 4. Data: 2015-02-18 18:08:02
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 17:12:23 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
> [...]
    > liczyły zniżki?? Teraz powinno byc conajmniej 30%
    > Dzwoniła jakas kobita z ubezpieczalni to powiedziala ze u nich sie nie

    Pytanie jest rozwojowe. Co w sytuacji jak komuś kto ma maksymalne zniżki policja
    zabiera PJ za jazdę pod wpływem. Samochodem jeździ żona która ma PJ krócej niż rok i
    jak by samochód był rejestrowany na nią to by nie miała żadnych zniżek.

  • 5. Data: 2015-02-18 18:10:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekP" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >beda sie liczyły zniżki?? Teraz powinno byc conajmniej 30%
    >Dzwoniła jakas kobita z ubezpieczalni to powiedziala ze u nich sie

    Ten sam samochod czy inny ?
    A gdzie byla ubezpieczona ?

    Bo IMO nie powinno byc problemow z kontynuacja ubezpieczenia - idzie
    do tej samej firmy, zglasza zmiane danych pojazdu, dostaje bez
    sprawdzania znizke.

    W innej firmie ... no, na wniosku bedzie rubryka data uzyskania PJ,
    jak ubezpieczyciel na to zareaguje ... raczej sie skupi na tych
    starych znizkach, a potem wiwat nasz KC :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-02-18 18:19:58
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Inny samochód.
    No jestem ciekaw czy nalicza mi te znizki

  • 7. Data: 2015-02-18 18:22:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

> [...]
    >zniżki policja zabiera PJ za jazdę pod wpływem. Samochodem jeździ
    >żona która ma PJ krócej niż rok i jak by samochód był rejestrowany na

    A co ma byc ?
    Zazwyczaj nic - jesli przy okazji zabrania nie bylo jakiegos wypadku,
    i z powodu szkody ubezpieczalnia nie obetnie znizek, to o samym
    zabraniu nic nie wie.
    Przysle nowa polise i tyle, wystarczy zaplacic.

    I dopiero dalej moga wyjsc klocki, ze to na wniosku bylo ze kierowca
    jest doswiadczony i ze innych nie bedzie, no bo zona nie miala PJ.

    J.

  • 8. Data: 2015-02-18 18:43:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekP m...@n...pl ...

> [...]
    > liczyły zniżki?? Teraz powinno byc conajmniej 30%
    > Dzwoniła jakas kobita z ubezpieczalni to powiedziala ze u nich sie nie

    Zacznijmy od tego, ze przeciez w TU nikt nie bedzie sprawdzał czy masz PJ
    czy nie...

  • 9. Data: 2015-02-18 20:23:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > To wszyscy wiedzą, Pytanie jest o sposób naliczania zniżek.

    jak widać pytający nie wie

  • 10. Data: 2015-02-18 23:15:33
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 20:24:05 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > jak widać pytający nie wie
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Pewno wie ale ktoś go w chuja robi i stracił wiarę. Dlatego pyta.