    From: "EZ" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ubezpieczenie - gdzie?
    Date: Thu, 20 Apr 2017 18:27:32 +0200

    Zbliża się termin ubezpieczenia mojego 7-letniego Peugeota207.
    PZU przysłało list z informacją, że składka OC na kolejny
    rok wynosi 901 zł. Za obecny było 648 zł.
    Wydawało mi się, że ubezpieczenie u dealera Peugeota jest
    korzystne, ale teraz zaczynam w to wątpić.
    PZU miało, nie wiem czy nadal ma, tę zaletę, że brało na siebie
    odszkodowanie wynikające z OC innego sprawcy.
    Czy ktoś robił rozeznanie gdzie TERAZ warto ubezpieczyć?

    Ponadto nie wiem czy warto dalej płacić za AC. Do tej pory
    idea była taka, że warto, bo po kupieniu kolejnego samochodu
    będą zniżki (mam maksymalne zniżki na OC i AC). Ale wobec
    tak wysokiej opłaty za OC, nie wiem czy nadal warto.
    Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam
    EZ