  • 1. Data: 2017-04-01 21:24:17
    Temat: Ubezpieczenie od mandatów
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/9xk

    "
    Mechanizm działania ma być prosty - każdy mandat karny za wykroczenie
    drogowe skutkować będzie utratą 10 proc. zniżek z tytułu ubezpieczenia OC
    pojazdu.
    wraz ze zmianą przepisów - wprowadzą do swojej oferty dodatkowe
    ubezpieczenie od utraty zniżek
    "

    :-)

  • 2. Data: 2017-04-01 22:43:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pachnie pierwszym kwietnia, chociaz nie jest niemozliwe. Na jakims programie
    pokazujacym dzielnych amerykanskich policjantow z drogowki przewinal sie watek ze
    ubezpievzenie oc niskie i nieobowiazkowe. Zlapali pania co cos tam odwalila i
    policjant daje jej mandat 30 dolcow. U nas jak by dostala to 1/3 wyplaty a tam 1/3
    lichej dniowki i ona w placz i na kolana zeby nie wypisywal. Okazalo sie ze to jej
    trzeci mandat jaki w rok dostala i ze nikt jej na normalnych zasadach nie ubezpieczy
    a ichnie oc dla tych co mandaty dostali takie ze taniej wyjdzie rok jezdzic taksowka.

  • 3. Data: 2017-04-02 00:00:34
    Temat: Re: Ubezpieczenie od mandatów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > OC pojazdu.
    > wraz ze zmianą przepisów - wprowadzą do swojej oferty dodatkowe

    Z pewnoscia 1.04.
    Zwłaszcza, ze jeszcze nie mamy ubezpieczen OC na osobę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 4. Data: 2017-04-02 10:13:13
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 02.04.2017 o 00:00, Budzik pisze:

    > Zwłaszcza, ze jeszcze nie mamy ubezpieczen OC na osobę.
    Mamy, tylko nie motoryzacyjne :)

    --

    e-Shrek

  • 5. Data: 2017-04-02 11:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik e-Shrek e-shrek@wp_to_usuwasz.pl ...

    > Mamy, tylko nie motoryzacyjne :)

    Nie byłoby kłopotu gdyby nie to ze własnie o komunikaxcyjnych mowa ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 6. Data: 2017-04-02 19:31:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Amco by zmienilo ubezpieczenie na osobe. Ze niby nie mozna jednoczesnie jezdzic dwoma
    samochodami? Jak sobie wyobrazasz ubezpieczenie na osobe. Kto by odpowiadal jak
    kierujacy nie mial by ubezpieczenia i cos spowodowal nie swoim samochodem ktorego
    wlasciciel mialby ubezpieczenie na siebie? Co z samochodami firmowymi? Czy najemny
    kierowca musialby sam sobie kupic oc kosztujace w przypadku ciezarowki chyba wiecej
    niz osobowki? Co z ulgami? Czy na firmowy samochod wystarczylo by prywatne
    ubezpieczenie z ulgami? Teraz sytuacja jest jasna. Kazdy samochod ma wlasciciela i
    kazdy samochod jest ubezpieczony nawet jak nie ma wykupionego OC.

  • 7. Data: 2017-04-02 19:58:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    ---
    Normalnie. Ubezpieczasz się od swojej szkody a nie cudzej. Skoro nie możesz
    dwoma samochodami jednocześnie jeździć tylko jednym to tylko jedno
    ubezpieczenie płacisz a nie dwa. Itd.

  • 8. Data: 2017-04-02 20:49:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 1 Apr 2017 13:43:22 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    normalnych zasadach nie ubezpieczy a ichnie oc dla tych co mandaty dostali takie ze

    To akurat prawda - w USA ubezpieczyciele mają wgląd w kartotekę mandatów, no i
    OC rośnie...

  • 9. Data: 2017-04-02 21:41:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Apr 2017 20:49:52 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 1 Apr 2017 13:43:22 -0700 (PDT), w
    > <6...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

> [...]
    taniej wyjdzie rok jezdzic taksowka.

    > To akurat prawda - w USA ubezpieczyciele mają wgląd w kartotekę mandatów, no i

    Nie tylko
    http://www.ocregister.com/articles/court-647767-peop
    le-penalty.html

    J.

  • 10. Data: 2017-04-02 22:35:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz piec samochodow, jezdzisz jednym. Jak zmusisz cztery osoby ktore moga jezdzic
    Twoimi samochodami zeby nie majac samochodu wykupily ubezpieczenie OC.
    Wykombinowaliscie system w ktorym kazdy musi miec oc na samochod. Ci co maja PJ ze
    wzgledow oczywistych a reszta bo np moga ukrasc samochod. Zwolnic mozna niewidomych.
    Mam dwa samochody. Maly i dostawczaka. Jaka stawke mialbym placic. Od malego czy od
    dostawczaka? Ubezpieczenie samochodu jest optymalnym rozwiazaniem. Blad jest ze
    stawkami. Stawka powinna byc jedna dla wszystkich i nie powinno byc zadnych ulg.