  • 1. Data: 2019-12-01 16:41:58
    Temat: Ubezpieczenie placu z samochodami
    Od: glumek <g...@g...com>

    Witam
    Orientujecie sie moze ile kosztuje ubezpieczenie placu z samochodami ok
    15 sztuk od zdarzen losowych np dewastacja, gradobicie itd ?

  • 2. Data: 2019-12-01 16:47:38
    Temat: Re: Ubezpieczenie placu z samochodami
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    glumek w

    > Witam
    > Orientujecie sie moze ile kosztuje ubezpieczenie placu z samochodami ok
    > 15 sztuk od zdarzen losowych np dewastacja, gradobicie itd ?

    Tak

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-12-01 17:36:40
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 2019-12-01 o 16:47, 'TomN' pisze:
    > glumek w

    > Tak

    koszt ?

  • 4. Data: 2019-12-01 18:31:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-12-01 o 17:36, glumek pisze:

    > koszt ?

    Próbowałeś pytać w firmach ubezpieczeniowych?

    Przecież takie ubezpieczenia wyliczane są indywidualnie i ich koszt
    zależy nie tylko od wartości ubezpieczanych samochodów, ale od wielu
    innych czynników m.in. prawdopodobieństwa dewastacji, sposobu i rodzaju
    zabezpieczeń itp.

    Jeżeli są to stare strucle to towarzystwa ubezpieczeniowe mogą w ogóle
    odmówić ubezpieczenia, a w przypadku prowadzenia wypożyczalni
    ekskluzywnych samochodów ubezpieczenie może być liczone w milionach złotych.

    Chyba sam to rozumiesz, że koszt ubezpieczeń 15 szt. 10 czy 15-letnich
    strucli będzie dużo niższy od ubezpieczenia piętnastu kilkuletnich aut,
    których wartości zaczynają się od pół miliona złotych.

  • 5. Data: 2019-12-01 19:15:30
    Od: gelu <h...@f...pl>

    dopiero mam zamiar otworzyc komis i sie rozgladam ile takie cos moze
    kosztowac

  • 6. Data: 2019-12-01 21:30:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-01 o 16:41, glumek pisze:
    > Witam
    > Orientujecie sie moze ile kosztuje ubezpieczenie placu z samochodami ok
    > 15 sztuk od zdarzen losowych np dewastacja, gradobicie itd ?

    A to w większości komisów nie podpisuje się kwita, że wiesz, że parking
    komisu jest niestrzeżony i wszystko co z tego wynika jest możliwe?

  • 7. Data: 2019-12-02 08:42:00
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 2019-12-01 o 21:30, cef pisze:

    > A to w większości komisów nie  podpisuje się kwita, że wiesz, że parking
    > komisu jest niestrzeżony i wszystko co z tego wynika jest możliwe?

    Tak, ale nie bede miał samochodow wstawianych w komis, tylko swoje
    samochody na handel, wartosc samochodow jednego w granicy 20 tys zł, na
    placu ok 10 samochodow czyli ubezpieczenie na ok 200 tys zl

  • 8. Data: 2019-12-02 09:47:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-02 o 08:42, glumek pisze:

    > Tak, ale nie bede miał samochodow wstawianych w komis, tylko swoje
    > samochody na handel, wartosc samochodow jednego w granicy 20 tys zł, na
    > placu ok 10 samochodow czyli ubezpieczenie na ok 200 tys zl

    No to pytaj ubezpieczycieli. Rozbieżności mogą być duże,
    choć akurat temat łatwy dla ubezpieczyciela.

  • 9. Data: 2019-12-02 10:43:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, December 1, 2019 at 6:31:32 PM UTC+1, Uzytkownik wrote:

    > Chyba sam to rozumiesz, że koszt ubezpieczeń 15 szt. 10 czy 15-letnich
    > strucli będzie dużo niższy od ubezpieczenia piętnastu kilkuletnich aut,
    > których wartości zaczynają się od pół miliona złotych.

    Nie wiem jak to kalkukuje, ale chba nie tak... (bo nie wiadomo, co bedzie stalo na
    placu). Znajomi prowadzac warsztat motocyklowy maja OC (chyba do jakiej sumy?) i
    polisa obejmuje kradziez, ale oczywiscie z calym zestawem warunkow i obostrzen, typu
    wlaczony alarm, nie zostawianie dokumentow i kluczykow na noc w warsztacie (nawet w
    zamknietej szafce) tzn. jak ukradna, to brak wyplaty...