  • 1. Data: 2018-07-01 15:54:10
    Temat: Uchwyt na 3-4 dyski 2,5"
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Potrzebuję uchwyt na 3-4 dyski SATA 2,5". Powinien dać się przymocować
    do dna typowej obudowy desktopowej pod sekcją dysków 3,5", dyski powinny
    stać na dłuższym boku w pionowej pozycji i powinny nie być przykręcane
    śrubkami lecz powinny łatwo się wsuwać i wysuwać ze swoich
    miejsc/gniazd. Powinien być łatwy dostęp do gniazd dysków. Wstępnie
    poguglałem ale wszystko co znalazłem, nie odpowiada moim wymaganiom. Ale
    może ktoś z was przyuważył coś takiego?
    Nie bardzo mi się chce ręcznie strugać coś takiego :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-07-02 21:25:21
    Temat: Re: Uchwyt na 3-4 dyski 2,5"
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > może ktoś z was przyuważył coś takiego?
    > Nie bardzo mi się chce ręcznie strugać coś takiego :)

    Szukaj jakiegoś backplana, coś w tym stylu jak np. HP 413985-001

    Uwaga: dyski mechaniczne powinny być mocowane dość ciasno, nie lubią
    luzów. Czyli jeśli nie śruby albo caddy, to sanki lub sprężyny.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-07-04 22:08:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Jul 2018 21:25:21 +0200, Adam napisał(a):

    > HP 413985-001

    Wielkit toto... I nie całkiem o to mi chodzi. To coś co potrzebuję musi
    być ażurowe żeby powietrze przepływało między dyskami. I wszelka
    dodatkowa elektronika (jakieś tam kontrolery z gniazdami do których się
    wpina dyski) jest zbędna. Dyski będą podłączone do gniazd SATA płyty
    głównej i do zasilania tradycyjnymi kabelkami. Chyba bez strugania się
    nie obejdzie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.