  • 1. Data: 2020-02-16 14:23:52
    Temat: Uchwyt wiertarki B16
    Od: robot <r...@o...pl>

    W życiu każdego człowieka przychodzi czas, kiedy trzeba podjąć trudną
    decyzję. A potem żyć z z nią przez resztę swych dni.
    Dzisiaj ja właśnie stoję przed takim wyborem:

    https://ibb.co/dg4v1ks

    Uchwyt po lewej kosztuje 160 złotych a uchwyt po prawej 54,50.
    Który uchwyt mam kupić?

  • 2. Data: 2020-02-16 14:35:40
    Temat: Re: Uchwyt wiertarki B16
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 lutego 2020 22:25:02 UTC+9 użytkownik robot napisał:
> [...]
    > Dzisiaj ja właśnie stoję przed takim wyborem:
    >

    > https://ibb.co/dg4v1ks
    >

    > Uchwyt po lewej kosztuje 160 złotych a uchwyt po prawej 54,50.

    Ja najpierw kupuję najtańsze narzędzia, dla rozpoznania tematu. Żeby potem nie było
    żal wywalić. Jak się rozwali, to już wiem jak znaleźć coś lepszego, na co patrzeć.

  • 3. Data: 2020-02-16 14:56:23
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-02-16 o 14:23, robot pisze:
> [...]
    > Dzisiaj ja właśnie stoję przed takim wyborem:
    >

    > https://ibb.co/dg4v1ks
    >

    > Uchwyt po lewej kosztuje 160 złotych a uchwyt po prawej 54,50.

    Prosta sprawa: będziesz tym zarabiał czy amatorsko ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2020-02-16 20:36:36
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 14:35, Konrad Anikiel pisze:

    > Ja najpierw kupuję najtańsze narzędzia, dla rozpoznania tematu. Żeby potem nie było
    żal wywalić. Jak się rozwali, to już wiem jak znaleźć coś lepszego, na co patrzeć.

    Stosuję taką samą metodę.
    Jest u mnie na wsi taki sklep Stonka albo Biedronka, tam mają narzędzia
    idealne do testów.

  • 5. Data: 2020-02-17 13:48:46
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-16 o 14:56, PeJot pisze:
    potem żyć z z nią przez resztę swych dni.

    > Prosta sprawa: będziesz tym zarabiał czy amatorsko ?

    Wczoraj odpowiedziałem, ale nie widzę mojego posta.

    Amatorsko, ale to wcale nie znaczy, że chcę gorszy sprzęt.
    Tylko chodzi o to, że ja nie wiem który jest gorszy.
    Według Ciebie ten po lewej jest lepszy bo droższy i bardziej błyszczy?

  • 6. Data: 2020-02-17 16:57:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-17 o 13:48, robot pisze:

    > Amatorsko, ale to wcale nie znaczy, że chcę gorszy sprzęt.
    > Tylko chodzi o to, że ja nie wiem który jest gorszy.
    > Według Ciebie ten po lewej jest lepszy bo droższy i bardziej błyszczy?

    Pomyśl czym się moga różnić jeśli wymiarowo są identyczne.
    (o ile są identyczne - może jakieś drobiazgi je różnią -np nietypowy
    gwint do chwytu?)
    Ja narzędzia do dwukrotnego użycia zawsze wybieram najtańsze.
    Tutaj podejrzewam, że szczęki mogą być niezbyt twarde albo koślawe w
    tym tańszym - miałem kiedyś taki i niszczył po prostu chwyt wiertła

  • 7. Data: 2020-02-17 18:07:07
    Od: PeJot <P...@n...pl>

> [...]
    > Tylko chodzi o to, że ja nie wiem który jest gorszy.
    > Według Ciebie ten po lewej jest lepszy bo droższy i bardziej błyszczy?

    Czasem coś tam dłubię na wiertarce z podobnym uchwytem. Ale ta wiertarka
    jest *na tyle dokładna* że założenie taniego, bijącego uchwytu byłoby
    bez sensu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2020-02-17 18:15:14
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-02-16 o 14:23, robot pisze:

    > https://ibb.co/dg4v1ks
    Z samego obrazka niewiele da się powiedzieć. Trzeba sprawdzic metodą
    Macayeva;-)
    Jak chodzi gładko bez zacięć, szczęki się nie telepią, precyzyjnie się
    schodzą, nie da się ich zarysować plasteliną, to brać i się cieszyć z
    tańszego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2020-02-18 09:25:13
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-17 o 18:07, PeJot pisze:

    > Czasem coś tam dłubię na wiertarce z podobnym uchwytem. Ale ta wiertarka jest *na
    tyle dokładna* że założenie taniego, bijącego uchwytu byłoby bez sensu.

    To zrozumiałe. Myślisz, że ten tańszy jest bijący?
    Tego chyba się nie dowiemy ze zdjęć niestety.
    Takie ryzyko, taki jest tu wybór: albo kupisz niepotrzebnie droższy i zmarnujesz
    stówę,
    albo tańszy bijący i zmarnujesz 54,50.
    Pomimo, że nie jest to fortuna, ja się potrafię zaciąć na takich wyborach.
    Dlatego napisałem tutaj, może ktoś napisze coś co mnie odblokuje.

  • 10. Data: 2020-02-18 11:26:33
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-18 o 09:25, robot pisze:

> [...]
    > Pomimo, że nie jest to fortuna, ja się potrafię zaciąć na takich wyborach.
    > Dlatego napisałem tutaj, może ktoś napisze coś co mnie odblokuje.

    Kup oba, wtedy zdobędziesz cenne doświadczenie.
    Najlepszy będzie numer, jak ten tańszy okaże się dokładniejszy.

    WM