  • 1. Data: 2017-09-11 19:16:14
    Temat: Uchwyty do noży tokarskich
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Jest jakiś klucz/standard oznaczania uchwytów szybkowymiennych do noży
    tokarskich do imaka? Np. takie: 250-202
    https://www.banggood.com/search/250-202.html
    Czy te 250 to jakiś standard od strony imaka, a pozostałe 3 cyfry to już
    od strony noża?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2017-09-11 19:30:37
    Temat: Re: Uchwyty do noży tokarskich
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jest jakiś klucz/standard oznaczania uchwytów szybkowymiennych do noży
    > tokarskich do imaka? Np. takie: 250-202
    OK, znalazłem w opisie:
    https://www.banggood.com/search/250-202.html
    Ale nadal nie wiem, czy to twórczość Chińczyka, czy jakieś
    międzynarodowe oznaczenie/norma jak np. noży składanych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa