  • 1. Data: 2019-01-24 18:43:09
    Temat: Udostępnianie internetu na tablecie
    Od: universis <u...@w...pl>

    Mam zamiar sobie kupić tablet lub phablet. Ma spełniać kilka funkcji, ale pytanie
    które tu zadaję dotyczy tylko jednej - jak w tytule : "Udostępnianie internetu na
    tablecie". Udostępnianie dla moich trzech laptopów. No właśnie - czy to jest funkcja
    sprzętowa czy raczej systemowo-konfiguracyjna ? Konkretnie chcę kupić Xgody model
    AT01 więc może doradzicie co w tym temacie można kupić jeszcze. Na nim Android
    Marshmallow 6.0. Proszę o jakieś porady/sugestie.

  • 2. Data: 2019-01-24 19:35:18
    Temat: Re: Udostępnianie internetu na tablecie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 18:43, universis pisze:
> [...]
    AT01 więc może doradzicie co w tym temacie można kupić jeszcze. Na nim Android
    Marshmallow 6.0. Proszę o jakieś porady/sugestie.

    Posiada tethering
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tethering

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 3. Data: 2019-01-24 23:02:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    AT01 więc może doradzicie co w tym temacie można kupić jeszcze. Na nim Android
    Marshmallow 6.0. Proszę o jakieś porady/sugestie.

    Użyj do tego telefonu.
    Proponowany tablet ma tak kiepską konfigurację że go odradzam.
    Nawet jakby dało się udostępnianie włączyć.