  • 1. Data: 2011-07-11 09:09:30
    Temat: Układ 74047
    Od: "robbys" <r...@o...pl>

    Witam!
    Pytanie pewnie jest lamerskie, ale mam wątpliowość związaną z uzyskaniem na
    wyjsciach 10 i 11 układu 74047 prostokątnych przebiegów.
    Czy wymagane jest podłączenie pod piny 1,2 i 3 rezystora i kondensatora by
    takowe impulsy otrzymać. Znalazłem w necie schemat taki, że tych elementów
    nie ma,
    jest tylko podłaczony z pinami do których idzie zasilanie i do pinów masy
    jeden kondensator.
    W związku z powyższym czy na wyjściach Q i ~Q coś bedzie ?

    Pozdrawiam
    robbys

  • 2. Data: 2011-07-11 10:56:40
    Temat: Re: Układ 74047
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "robbys" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wyjsciach 10 i 11 układu 74047 prostokątnych przebiegów.
    > Czy wymagane jest podłączenie pod piny 1,2 i 3 rezystora i kondensatora

    No od parametrów RC zależy częstotliwość generatora.

    Zapewne będą tam stany przeciwne.