  • 1. Data: 2019-06-10 13:46:29
    Temat: Układ p.cz. TDA4100, A4100 - PDF, dokumentacja poszukiwana
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    Układ scalony p.cz. TDA4100 zastosowany w tunerze diory AS252
    Identyczny wydaje się układ A4100 wsadzony radiomagnetofonie RMS-817.
    Jest gdzieś do tej kostki PDF?
    Popularne wyszukiwarki dokumentacji części elektronicznych milczą na temat
    tej kostki.

  • 2. Data: 2019-06-10 14:26:07
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Popularne wyszukiwarki dokumentacji części elektronicznych milczą na
    > temat tej kostki.

    Ściągnij sobie:

    mm.pl/~beru/TDA4100.zip

    Może to Ci wystarczy.

  • 3. Data: 2019-06-16 16:10:48
    Od: GD <c...@r...pl>

    W dniu 2019-06-10 o 14:26, stary grzyb pisze:

    > Ściągnij sobie:
    >
    > mm.pl/~beru/TDA4100.zip
    >
    > Może to Ci wystarczy.

    http://www.igerlach.de/2mRX/A4100.pdf

    odpowiednik DDR. tez za wiele nie ma

  • 4. Data: 2019-07-11 15:34:43
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "stary grzyb"
    > mm.pl/~beru/TDA4100.zip

    Tę stronę z SE znam, podobnie w serwisówce do AS252 jest.
    Szukam czegoś więcej niż opis nóżek, poszukiwane parametry z gatunku THD dla
    FM, próg czułości w uV, wykres zależności napięcia stałego na wyjściu-nóżce
    miernika poziomu sygnału od poziomu sygnału p.cz. na wejściu kostki, itd.

  • 5. Data: 2019-07-11 15:53:18
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 10.06.2019 um 13:46 schrieb jedrek:
> [...]
    > Jest gdzieś do tej kostki PDF?
    > Popularne wyszukiwarki dokumentacji części elektronicznych milczą na

    https://www.box73.de/file_dl/bauelemente/A4100.pdf

    Waldek

  • 6. Data: 2019-07-11 15:59:07
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    Podziękował :)
    Jakąś pozytywnie kosmiczną masz wyszukiwarkę, bo mi na pytanie o "A4100" nic
    w temacie sesnownego nie wyrzucało.

  • 7. Data: 2019-07-11 16:25:52
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 11.07.2019 um 15:59 schrieb jedrek:
    > Podziękował :)
    > Jakąś pozytywnie kosmiczną masz wyszukiwarkę, bo mi na pytanie o "A4100"
    > nic w temacie sesnownego nie wyrzucało.

    google :-)
    Ale mi szuka po niemieckich stronach też, może dlatego. To strona
    wydawnictwa radioamatorskiego. Stosujamy czasem takie zwłoki :-)

    Waldek

  • 8. Data: 2019-07-12 20:39:29
    Temat: Re: Układ p.cz. TDA4100, A4100, U416B - PDF, dokumentacja poszukiwana
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "Waldemar"
    > Ale mi szuka po niemieckich stronach też, może dlatego. To strona
    > wydawnictwa radioamatorskiego. Stosujamy czasem takie zwłoki :-)

    Zapewne tu działa mechanizm, że jak gdzieś już łazisz to wyniki ci z danego
    tematu same się pchają na pierwsze miejsca listy wynikowej. Pamiętam jak
    kiedyś szukałem kilka lat lekkiego programu do robienia obrazu partycji,
    przez kilka lat same jakieś kobyły mi proponowało. Jak mi ktoś w końcu
    polecił, to już od tego momentu bez problemu ten program proponuje mi już na
    jednym z pierwszych wyników przy takim samym zapytaniu.
    Może twoja przeglądarka nakierowana na niemiecką nutę wyrzuci podobny
    rozbudowany dokument do także niemieckiej kostki U416B, bo tylko mam od
    jednego uczynnego człowieka jedną zeskanowaną stronę, ogólny schemat i
    krótka tabelka typu napięcie zasilania, pobór prądu, wzmocnienie w dB dla
    torów AM/FM i nic więcej.