  • 1. Data: 2019-10-08 01:13:35
    Temat: Ukradli mój pomysł
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Estoni testują przymusowy postój za przekroczenie prędkości. Jesli kierowca
    przekroczy prędkość do 20km/h ma do wyboru przymusowy postój 45 minut albo mandat.
    Pomiędzy 20 a 40km/h godzina przymusowego postoju albo mandat, do wyboru. Dedukuje ze
    w przypadku przymusowego dobrowolnie przyjętego postoju punktów nie ma. Od dawna
    twierdze że jeśli zrobić spieszenie się nieopłacalnym to zostana tylko hobbysci.

  • 2. Data: 2019-10-08 08:46:01
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Konie, idźmy w konie!

  • 3. Data: 2019-10-08 09:05:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Oct 2019 16:13:35 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

> [...]
    > przypadku przymusowego dobrowolnie przyjętego postoju punktów nie
    > ma. Od dawna twierdze że jeśli zrobić spieszenie się nieopłacalnym

    Ale jaki mandat i ile punktow ?

    Bo ci, ktorym sie spieszy zaplaca i pojada dalej,
    ci ktorym sie az tak bardzo nie spieszy poczytaja ksiazke ... zero
    wartosci wychowawczej, zero :-)

    No chyba, ze mandat wysoki, no to po prostu masz 45 minut aresztu, w
    miare znosna kara, a nieobecnosc ... usprawiedliwiona :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-10-08 15:30:48
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 18:13:37 UTC-5 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    twierdze że jeśli zrobić spieszenie się nieopłacalnym to zostana tylko hobbysci.

    Mam wrazenie ze niektore sygnalizacje swietlne stosuja podobna logike juz dawno.
    Znaczy sie w nocy dla danego kierunku swieci sie ciagle zielone. I jak ktos jedzie
    spokojnie to swieci sie nadal.
    Ale jak ktos przekracza to wlacza sie czerwone. I swieci przez pol minuty czy minute.

    Nie mam na to dowodow ale juz pare razy jadac w srodku nocy przy znikomym ruchu
    widzialem przez 2km ze tam sie swieci zielone, bez przerwy. A jak dojechalem to cyk,
    czerwone. I nikt z podporzadkowanej nie jechal...

  • 5. Data: 2019-10-08 17:24:46
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-10-08 15:30, s...@g...com wrote:

    > Nie mam na to dowodow ale juz pare razy jadac w srodku nocy przy znikomym ruchu
    widzialem przez 2km ze tam sie swieci zielone, bez przerwy. A jak dojechalem to cyk,
    czerwone. I nikt z podporzadkowanej nie jechal...

    oczywiście
    np. te światła tak działają
    https://www.google.com/maps/@50.6719683,18.662639,3a
    ,75y,287.48h,92.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sr53k49OfcS68
    az839VpeIA!2e0!7i13312!8i6656

  • 6. Data: 2019-10-08 17:36:53
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2019 10:24:55 UTC-5 użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    > np. te światła tak działają
    > https://www.google.com/maps/@50.6719683,18.662639,3a
    ,75y,287.48h,92.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sr53k49OfcS68

    Heh, te o ktorych pisalem to w Miotku:
    https://www.google.com/maps/@50.5510134,18.9559715,3
    a,75y,17.31h,96.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHFwfRduOLrwm
    AJmlaAlnxA!2e0!7i13312!8i6656

  • 7. Data: 2019-10-08 18:26:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-08 15:30, s...@g...com wrote:
> [...]
    widzialem przez 2km ze tam sie swieci zielone, bez przerwy. A jak dojechalem to cyk,
    czerwone. I nikt z podporzadkowanej nie jechal...

    Chcieli Ci dać mandat za przejechanie na czerwonym?

  • 8. Data: 2019-10-08 18:27:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mnie pytaj jaki mandat i ile punktów. Wyślij zapytanie do drogówki w Estoni. Jak
    odpisza to podziel się informacją. Przed chwilą było o tym w wiadomosciach. Nie było
    wyraźnej informacji ze jak kara polegajaca na unieruchomieniu to i punkty. Zastanow
    się i jeszcze raz napisz o tym usprawieliwieniu w pracy w przypadku zatrzymania na
    godzine. Odbywanie kary nie jest usprawiedliwieniem nieobecności w pracy za to zawsze
    skutkuje rozwiązaniem umowy o pracę. Oczywiscie kara ograniczenia wolności na godzine
    nie stanowi powodu do zwolnienia kogoś z pracy. Ale premie za spóźnienie można
    zabrać. Wymysl coś dla bardzo dobrze zarabiajacego mobilnego doradcy finansowego co
    ma limit punktów na wyczerpaniu i jedzie do bardzo ważnego dla firmy klienta. Ma do
    wyboru przyjąć mandat i punkty i oddać PJ albo odbyć 45 minut kary i stracić klienta.

  • 9. Data: 2019-10-08 18:42:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Oct 2019 16:13:35 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > W Estoni testują przymusowy postój za przekroczenie prędkości.

    Usłyszałem o tym w TV onegdaj, uśmiałem się po pachy. Świetny pomysł i
    popieram. Już widzę cavalino na poboczu jak gryzie pazury :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2019-10-08 19:14:30