  • 11. Data: 2019-10-08 20:44:08
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > W Estoni testują przymusowy postój za przekroczenie prędkości. Jesli kierowca

    No ale tak patrząc szerzej, to jak to może być egzekwowane? Patrol też
    stoi godzinę? A jak będzie kilku pacjentów to cały dzień mogą stać i
    ich pilnować. Może zabierają kluczyki i zwrot za godzinę? Chyba że
    naród taki honorowy i słowo wystarczy?
    Wojtek

  • 12. Data: 2019-10-08 22:10:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli to robią to znaczy że znaleźli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i
    wątpliwości. Tez mam pytanie. Czy wiesz że nie ma żadnego problemu zeby i u nas
    wdrożyć taka procedurę?

  • 13. Data: 2019-10-08 22:29:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, October 8, 2019 at 10:10:59 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jesli to robią to znaczy że znaleźli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i
    wątpliwości. Tez mam pytanie. Czy wiesz że nie ma żadnego problemu zeby i u nas
    wdrożyć taka procedurę?

    Co za roznica mandat czy przymusowy postoj? Problem jest raczej w prawdopodobienstwie
    wpadki... Znam kilka osobb, ktore maja podejscie typu "mandat + punkty raz na kilka
    lat to kolejny podatek, ktorym nie warto sie przejmowac" ;)
    Jesli policja bedzie w stanie skutecznie namierzac wykroczenia, to nie ma
    najmniejszego znaczenia czy daja mandaty, czy jakies "spowolnienia". Obecnie (CB,
    yanosiki, miganie dlugimi, ...) szansa "wpadki" jest praktycznie zerowa...

  • 14. Data: 2019-10-08 22:51:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-08 22:29, WS wrote:
> [...]
    yanosiki, miganie dlugimi, ...) szansa "wpadki" jest praktycznie zerowa...

    Żeby była tak niska trzeba korzystać z tych różnych dupstw a normalnie
    ludzie nie poieprzą się w to.

    Namierzanie wykroczeń nie ma zasadniczo sensu. Jest tyle możliwości, że
    każdego można złapać wielokrotnie. Musiałby być jakiś system oceny ile
    złych na ile dobrych by to miało jakikolwiek sens.

  • 15. Data: 2019-10-08 22:53:00
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2019 15:29:42 UTC-5 użytkownik WS napisał:
> [...]
    yanosiki, miganie dlugimi, ...) szansa "wpadki" jest praktycznie zerowa...

    Roznicy nie ma.
    Ale dla zapominalskiego lepsza kara w postaci postoju bo to go wiele nie kosztuje a
    jednak jego wina nie jest wieksza od etatowego szalenca.

    Feler jest w tym jak rozpoznac zapierdalacza od kogos kto sie po prostu zapomnial.

    Bo tu mowimy o wychowaniu a nie o karze. Kara jest jak sie juz cos zlego uczyni.
    A samo zapieprzanie, wjazd pod zakaz, nawet jazda po pijaku to jednak tylko
    przyczynki a nie skutek.

    Ale widze ze wielu ludziom sie juz ten rozdzial zaciera i za jazde po pojaku chcieli
    by karac jak za spowodowanie wypadku. Nawet jak u nas dozwolone jest sporo mniej
    promili niz gdzie indziej. Ale to juz inna historia.

  • 16. Data: 2019-10-08 23:32:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bys sie nie zdziwil ze skutecznością ostrzeżeń. W reportażu pokazali parking z
    odpoczywajacymi po szybszej jeździe kierowcami. Sadzisz ze Estonia to jakaś dzicz i
    nie maja w samochodach ichnich janosikow? Zrobili odcinek próbny o długości 50
    kilometrow. Według Twojej teorii ichnia policja powinna ponieść porażkę. A nie
    poniosła.

  • 17. Data: 2019-10-09 00:34:14
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Jesli to robią to znaczy że znaleźli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i
    wątpliwości. Tez mam pytanie. Czy wiesz że nie ma żadnego problemu zeby i u nas
    wdrożyć taka procedurę?

    Jest.
    Patrol będzie stał i pilnował już złapanego zamiast łapać kolejnych
    na chwałę komedianta i innych przełożonych.
    Więc się nie wykażą, ani iloscią ani wielkością mandatów.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2019-10-09 02:10:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli to już robią to znaczy że znaleźli rozwiązanie stworzonych przez Ciebie
    sztucznych problemów. Pokazali w wiadomosciach. Na bank ci co rzadza to widzieli. Jak
    im się idea spodoba to za miesiac mogą to w Polsce powtórzyć. Koszty wejścia
    niewielkie. W zasadzie zerowe. Radar przy parkingu.

  • 19. Data: 2019-10-09 06:41:08
    Temat: Re: Ukradli. Wódz Kaczyńskim decyduje o wszystkim.
    Od: "KarolR" <o...@v...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Czy wiesz że nie ma żadnego problemu zeby i u nas wdrożyć taka procedurę?

    Niestety, u nas jest z tym problem, bo wódz Kaczyński nie ma na to
    czasu.
    Dla Kaczyńskiego najważniejsze jest umacnianie swojej dyktatury.
    Po zlikwidowaniu demokratycznego sądownictwa, musi teraz
    zlikwidować niezależne media.
    Na takie głupoty jak Prawo o Ruchu Drogowym to on nie ma czasu.
    Wódz Kaczyńskim decyduje o wszystkim.

  • 20. Data: 2019-10-09 08:30:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, October 9, 2019 at 2:10:12 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak im się idea spodoba to za miesiac mogą to w Polsce powtórzyć. Koszty wejścia
    niewielkie. W zasadzie zerowe. Radar przy parkingu.

    Ale w jaki sposob ma to cos poprawic? Toz to tylko szopka dla TV...
    Przeciez to oznacza mniej dotkliwe karanie: teraz masz mandat, przy tym rozwiazaniu
    wybierasz: mandat albo przerwa
    Rownie(bardziej) skutecznie moga same mandaty proponowac...
    Przy sensownej jezdzie limit +20-40km/h prawdopodobienstwo mandatu za predkosc jest
    minimalne... i tu jest problem.