  • 1. Data: 2018-04-16 08:15:02
    Temat: Umarł król, niech żyje król
    Od: p...@g...com

    https://www.wiwo.de/unternehmen/auto/neuer-vw-chef-w
    as-diess-aus-seiner-bmw-zeit-droht/21171786.html

    tak sie jednak nieszczesliwie i przypadkowo sklada ze Diess byl w BMW odpowiedzialny
    za badania i rozwoj :-) prokuratura juz dziala

    Wie bei VW könnte es auch bei BMW illegale Softwaremanipulationen gegeben haben - und
    das exakt in der Zeit, als Diess bei BMW die Verantwortung für Forschung und
    Entwicklung trug. Es ermittelt inzwischen die Staatsanwaltschaft.

    eksperci uwazaja ze wgranie softu od innego modelu BMW jest tak prawdopodobne jak
    wgranie (przez pomylke ) u Appla Windowsa na Mac-a:-)

    Doch Experten halten es für kaum vorstellbar, dass in der Produktion Programme zur
    Motorsteuerung unbeabsichtigt auf einem falschen Auto aufgespielt werden: So wie ein
    Apple-Computer nicht aus Versehen ein Windows-Programm nutze, könne auch ein
    Automodell kaum versehentlich die Software eines anderen Modells laden.

    mit solidnej niemieckiej motoryzacji jest coraz mniej wiarygodny, z kazdego rogu
    wygladaja mali oszusci ktorzy oklamuja urzedy, klientow i konkurencje :-)

  • 2. Data: 2018-04-16 12:38:09
    Temat: Re: Umarł król, niech żyje król
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >eksperci uwazaja ze wgranie softu od innego modelu BMW jest tak
    >prawdopodobne jak wgranie (przez pomylke ) u Appla Windowsa na

    Francuzom sie swego czasu udalo pomylic wersje ... w rakietach.
    I to chyba nie o oszukanie kontrolerow chodzilo :-)

    >mit solidnej niemieckiej motoryzacji jest coraz mniej wiarygodny, z
    >kazdego rogu wygladaja mali oszusci ktorzy oklamuja urzedy, klientow
    >i konkurencje :-)

    Klienci sa zadowoleni.

    J.

  • 3. Data: 2018-04-16 15:23:36
    Od: p...@g...com

    --Klienci sa zadowoleni.

    ha ha tak i dlatego tysiace osob sadzi sie z VW bo ich super czysty niemiecki diesel
    smierdzi i turecki proponuje 50% tego co przed wybuchem afery :-)

  • 4. Data: 2018-04-16 15:37:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Klienci sa zadowoleni.
    >ha ha tak i dlatego tysiace osob sadzi sie z VW bo ich super czysty
    >niemiecki diesel smierdzi i turecki proponuje 50% tego co przed
    >wybuchem afery :-)

    tysiace sie sądzi, a miliony sie nie sądzi - widac sa zadowoleni :-)

    Te tysiace tez byly zadowolone, tylko jak zweszyly szanse zarobku, to
    sie sadzą :-)

    P.S. Tylko o ile ja rozumiem, ze niemiecki urzad musi dbac o dobro VW,
    to czemu polski sąd dba o dobro VW i odrzuca pozwy ...

    J.

  • 5. Data: 2018-04-16 18:05:27
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-04-16 15:23, p...@g...com wrote:
    > --Klienci sa zadowoleni.
    >
    > ha ha tak i dlatego tysiace osob sadzi sie z VW bo ich super czysty niemiecki
    diesel smierdzi i turecki proponuje 50% tego co przed wybuchem afery :-)

    Klienci sa zadowoleni. Ale jak jakies ekojelopy daja mozliwosc wydojenia
    kasy to klienci chetnie te kase wydoja. Tak trudno ogarnac taka prosta
    rzecz?

    --
    mk4

  • 6. Data: 2018-04-17 01:30:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-16 o 18:05, mk4 pisze:

    > Klienci sa zadowoleni. Ale jak jakies ekojelopy daja mozliwosc wydojenia
    > kasy to klienci chetnie te kase wydoja. Tak trudno ogarnac taka prosta
    > rzecz?

    Odszkodowania należą się nie tym, co te komory gazowe kupili, tylko tym,
    co muszą oddychać zatruwanym przez nich powietrzem, ich dzieciom, wnukom
    i przyszłym pokoleniom, które jedzą i będą jeść żarcie zatrute spalinami
    z diezeli, bo zrobiono je tego, co wyrosło na glebie na którą spadł
    deszcz z diezlowskimi toksynami.

  • 7. Data: 2018-04-17 18:40:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 01:30, Poldek pisze:

> [...]
    > i przyszłym pokoleniom, które jedzą i będą jeść żarcie zatrute spalinami
    > z diezeli, bo zrobiono je tego, co wyrosło na glebie na którą spadł

    Jaka konkretnie jest szkodliwość gleby ?